Quote (uNoTopia @ Sun, Feb 10 2008, 03:19pm)
Soms ook het gebrekkige Nederlands.

heb je het over mij ?? xD
kan zijn, het is een gamers forum en dan use meeste de meeste mensen gewoon msn taal enzo

maar ook in trades ja, altijd gebrekkig engels/nederlands