d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kan Iemand..
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 10 2008 06:05am
Quote (dbNLDarkshadow @ Sun, Feb 10 2008, 12:28pm)
ok:) zallik doen..

nu nog ff me spullen van USA east naar euro zien te traden via FG O_o

veel kans dat mensen met een nieuweling traden??


Haha, nee.
Ik raad je aan eerst hier en in user blogs te spammen. biggrin.gif
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Feb 10 2008 06:10am
Quote (Skulvar @ Sun, Feb 10 2008, 12:05pm)
Haha, nee.
Ik raad je aan eerst hier en in user blogs te spammen zodat je meer warnings krijgt. biggrin.gif


Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 10 2008 06:33am
Quote (Tsubasa @ Sun, Feb 10 2008, 01:10pm)


Nee echt, die mensen zijn echt een stel debielen af en toe.

YOU ARE LOW POSTINGS! YOU HAVE GOING SCAME ME!!!
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 10 2008 08:17am
yep, en het zelfde gebrekkige engels smile.gif
maja, welkom op het forum en use vooral mediators zoals ze al zijden..
is gewoon het beste om scams te voorkomen biggrin.gif

succes
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 10 2008 08:19am
Quote (Apachai @ Sun, 10 Feb 2008, 15:17)
yep, en het zelfde gebrekkige engels smile.gif
maja, welkom op het forum en use vooral mediators zoals ze al zijden..
is gewoon het beste om scams te voorkomen biggrin.gif

succes


Soms ook het gebrekkige Nederlands. wink.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 10 2008 08:20am
Quote (uNoTopia @ Sun, Feb 10 2008, 03:19pm)
Soms ook het gebrekkige Nederlands. wink.gif


heb je het over mij ?? xD
kan zijn, het is een gamers forum en dan use meeste de meeste mensen gewoon msn taal enzo smile.gif
maar ook in trades ja, altijd gebrekkig engels/nederlands tongue.gif
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 10 2008 08:22am
Quote (Apachai @ Sun, 10 Feb 2008, 15:20)
heb je het over mij ?? xD
kan zijn, het is een gamers forum en dan use meeste de meeste mensen gewoon msn taal enzo smile.gif
maar ook in trades ja, altijd gebrekkig engels/nederlands tongue.gif


Ja, zijden / zeiden. tongue.gif
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 10 2008 08:26am
Quote (Apachai @ Sun, Feb 10 2008, 02:20pm)
heb je het over mij ?? xD
kan zijn, het is een gamers forum en dan use meeste de meeste mensen gewoon msn taal enzo smile.gif
maar ook in trades ja, altijd gebrekkig engels/nederlands tongue.gif


y, lawl tongue.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 10 2008 08:26am
Quote (uNoTopia @ Sun, Feb 10 2008, 02:19pm)
Soms ook het gebrekkige Nederlands. wink.gif


jo klar
hahaha^^
Member
Posts: 4,249
Joined: Feb 8 2008
Gold: 16.00
Feb 11 2008 11:33am
nog 1 vraagje, post het hier maar ff:P

deze 2 iets waard??



http://img177.imageshack.us/img177/9514/screenshot008ho4.jpg
http://img223.imageshack.us/img223/5254/screenshot007hc7.jpg

*EDIT* oorlog met imageshack + d2jsp image upload...

This post was edited by dbNLDarkshadow on Feb 11 2008 11:37am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll