d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Post Je Gevoelens Topic
Prev123412Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2008 04:42pm
hmm,

mn pa is gisteravond opgenomen in t ziekehuis, hij zakte in elkaar gistere, en toen hadk hem met ma op de bank gezet, en na 5 minuten, zoiets, viel ie weg en lag ie in coma.

hij had 2e kerstavond ook al zoiets, en dat bleek een TIA te zijn, vind t maar beetje raar :\
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 9 2008 04:43pm
Quote (Godsterrorforce @ Sat, Feb 9 2008, 10:42pm)
hmm,

mn pa is gisteravond opgenomen in t ziekehuis, hij zakte in elkaar gistere, en toen hadk hem met ma op de bank gezet, en na 5 minuten, zoiets, viel ie weg en lag ie in coma.

hij had 2e kerstavond ook al zoiets, en dat bleek een TIA te zijn, vind t maar beetje raar :\


Misschien heeft die geen zin meer in jullie?
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2008 04:45pm
Quote (Akiraprise @ Sat, 9 Feb 2008, 23:43)
Misschien heeft die geen zin meer in jullie?


rare opmerking, geen reactie hierop.

kinderachtig hoor.
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 9 2008 04:45pm
Quote (Godsterrorforce @ Sat, Feb 9 2008, 10:45pm)
rare opmerking, geen reactie hierop.

kinderachtig hoor.


Het kan toch? Je moet niks uitsluiten..
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 04:47pm
Quote (Godsterrorforce @ Sat, Feb 9 2008, 10:42pm)
hmm,

mn pa is gisteravond opgenomen in t ziekehuis, hij zakte in elkaar gistere, en toen hadk hem met ma op de bank gezet, en na 5 minuten, zoiets, viel ie weg en lag ie in coma.

hij had 2e kerstavond ook al zoiets, en dat bleek een TIA te zijn, vind t maar beetje raar :\


Wat erg, is hij ok?
Kan het genezen worden?
Veel sterkte er mee!!!!!
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2008 04:47pm
Quote (Akiraprise @ Sat, 9 Feb 2008, 23:45)
Het kan toch? Je moet niks uitsluiten..


niks uitsluiten? dat is zowieso wel uitgesloten, mn pa zakte opeens gewoon weg, en werd niet meer wakker.

Quote (Sjaakje007 @ Sat, 9 Feb 2008, 23:47)
Wat erg, is hij ok?
Kan het genezen worden?
Veel sterkte er mee!!!!!


nou, de TIA die hij heeft gehad, heeft ie wel wat aan overgehouden, namelijk dat hij zijn rechterhand niet meer kan gebruiken (verlamd) en moet hij oefenen met die hand zodat die weer zijn job gaat doen, maarja, wie weet komt dat nooit meer goed.

Bedankt wink.gif

This post was edited by Godsterrorforce on Feb 9 2008 04:48pm
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 04:49pm
Quote (Godsterrorforce @ Sat, Feb 9 2008, 10:47pm)
nou, de TIA die hij heeft gehad, heeft ie wel wat aan overgehouden, namelijk dat hij zijn rechterhand niet meer kan gebruiken (verlamd) en moet hij oefenen met die hand zodat die weer zijn job gaat doen, maarja, wie weet komt dat nooit meer goed.


Vrezelijk! Help hem door hem te steunen!
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Feb 9 2008 04:49pm
je kunt alleen nog de hoop hebben dat het nog wel goed komt
veel geluk ermee


akira doe niet zo kinderachtig man
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2008 04:52pm
Quote (ben6660 @ Sat, 9 Feb 2008, 23:49)
je kunt alleen nog de hoop hebben dat het nog wel goed komt
veel geluk ermee


akira doe niet zo kinderachtig man


hoop het wel voor hem, anders kan hij zijn functie ook niet meer uitvoeren, die hij heeft...
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 9 2008 04:53pm
Quote (Godsterrorforce @ Sat, Feb 9 2008, 10:52pm)
hoop het wel voor hem, anders kan hij zijn functie ook niet meer uitvoeren, die hij heeft...


Wat is zijn functie als ik vragen mag?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123412Next
Closed New Topic New Poll