Quote (Akiraprise @ Sat, 9 Feb 2008, 23:45)
Het kan toch? Je moet niks uitsluiten..
niks uitsluiten? dat is zowieso wel uitgesloten, mn pa zakte opeens gewoon weg, en werd niet meer wakker.
Quote (Sjaakje007 @ Sat, 9 Feb 2008, 23:47)
Wat erg, is hij ok?
Kan het genezen worden?
Veel sterkte er mee!!!!!
nou, de TIA die hij heeft gehad, heeft ie wel wat aan overgehouden, namelijk dat hij zijn rechterhand niet meer kan gebruiken (verlamd) en moet hij oefenen met die hand zodat die weer zijn job gaat doen, maarja, wie weet komt dat nooit meer goed.
Bedankt
This post was edited by Godsterrorforce on Feb 9 2008 04:48pm