d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tattoo's
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 9 2008 10:12am
hey, ik kreeg vanochtend een nieuwe hamster.
werd er zo emotioneel van dat ik besloten heb een grote tatoo van zijn hoofdje op me rug te zetten.
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 9 2008 10:17am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 05:08pm)
wtf is dan een goeie reden? als de dood van je zus niet genoeg is. of de geboorte van je petekind.?


Als je herinneringen aan je zus wilt ophalen, kijk dan naar wat foto's ofzo.
Als jouw ouders sterven, zet je dan ook snel ff een tattoo van hen op je rug? Als je zo voort doet ben je binnenkort een wandelend rouwregister.

Maarja, ik ken dan ook geen enkele goede reden om je lichaam om zo'n manier te verprutsen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 9 2008 10:26am
Quote (mrs.piggy @ Sat, 9 Feb 2008, 17:17)
Als je herinneringen aan je zus wilt ophalen, kijk dan naar wat foto's ofzo.
Als jouw ouders sterven, zet je dan ook snel ff een tattoo van hen op je rug? Als je zo voort doet ben je binnenkort een wandelend rouwregister.

Maarja, ik ken dan ook geen enkele goede reden om je lichaam om zo'n manier te verprutsen.


LOL nee ereen zonder reden voor de lol opzetten JA DAT IS LEUK

wtf man denk is na voordat je iets typed.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Feb 9 2008 10:28am
denk na voor je een tatto laat zetten
je wordt voor de rest van je leven bevooroordeelt
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 10:29am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 04:26pm)
LOL nee ereen zonder reden voor de lol opzetten JA DAT IS LEUK

wtf man denk is na voordat je iets typed.


Als je een tattoo neemt dan word je veel vaker heringert aan je dooie zus, dus waarom zou je het doen?
Dood is dood, get over it.
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 9 2008 10:32am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 05:26pm)
LOL nee ereen zonder reden voor de lol opzetten JA DAT IS LEUK

wtf man denk is na voordat je iets typed.


1. Volgens jou is de dood van een dierbaar persoon een reden om een tattoo om je lichaam te plaatsen, waarom zouden die andere dierbare personen dan geen plaatsje op je lichaam krijgen?
2. Ik heb dus niet gezegd dat je een tattoo zonder een reden erop zou zetten, cfr 1.
3. Lees eerst aandachtig en zorgvuldig men post en geef dan nuttige commentaar ipv lol, wtf, en diverse.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Feb 9 2008 10:47am
Ik vind tattoo's soms wel mooi, maar ik zou er zelf toch geen laten zetten.
Je moet je de tramp-stamp op de onderrug van de gemiddelde breezerslet eens inbeelden als het meisje in kwestie 80 jaar wordt. Dan is je zin in een tattoo snel over, en je eetlust erbij.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 9 2008 10:48am
post pic pls biggrin.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 9 2008 10:48am
Quote (mrs.piggy @ Sat, 9 Feb 2008, 17:32)
1. Volgens jou is de dood van een dierbaar persoon een reden om een tattoo om je lichaam te plaatsen, waarom zouden die andere dierbare personen dan geen plaatsje op je lichaam krijgen?   
2. Ik heb dus niet gezegd dat je een tattoo zonder een reden erop zou zetten, cfr 1.
3. Lees eerst aandachtig en zorgvuldig men post en geef dan nuttige commentaar ipv lol, wtf, en diverse.


hou gewoon je bek dicht en ga in een ander topic spammen meneer achterlijk

die regel 3 van jouw geld meer voorjezelf dan voor mij.

de reden dat ik em laat zetten is voor mijn famillie vrienden mijn overleden zus en mijn pasgeboren neefje

kan je soms niet lezen?
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 9 2008 10:51am
Quote (Zompy @ Sat, Feb 9 2008, 04:48pm)
post pic pls biggrin.gif
OF YOUR DEAD SISTER


ok. en ik heb nog een paar redenen voor tatoos! familie vrienden en huisdieren goeie redenen tog? ik doe het trouwes ook voor nederland. en voor vissen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll