Quote (mrs.piggy @ Sat, 9 Feb 2008, 17:32)
1. Volgens jou is de dood van een dierbaar persoon een reden om een tattoo om je lichaam te plaatsen, waarom zouden die andere dierbare personen dan geen plaatsje op je lichaam krijgen?
2. Ik heb dus niet gezegd dat je een tattoo zonder een reden erop zou zetten, cfr 1.
3. Lees eerst aandachtig en zorgvuldig men post en geef dan nuttige commentaar ipv lol, wtf, en diverse.
hou gewoon je bek dicht en ga in een ander topic spammen meneer achterlijk
die regel 3 van jouw geld meer voorjezelf dan voor mij.
de reden dat ik em laat zetten is voor mijn
famillie vrienden mijn overleden zus en mijn pasgeboren neefje
kan je soms niet lezen?