d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Zoek Een Gratis Guild
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 08:09am
Quote (tenshinhan @ Sat, Feb 9 2008, 02:08pm)
Zal wel weer multi's zijn Banaan en sjaakie


No shit?
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 08:11am
Quote (tenshinhan @ Sat, Feb 9 2008, 02:08pm)
Zal wel weer multi's zijn Banaan en sjaakie


Ik heb geen multi! Ik ben pas net lid van d2jsp!
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Feb 9 2008 08:24am
Als dit zomaar mag vraag ik me af waarom edu banned is.

Achterlijke mods dry.gif

Mart
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Feb 9 2008 08:30am
Quote (Sjaakje007 @ Sat, 9 Feb 2008, 16:11)
Ik heb geen multi! Ik ben pas net lid van d2jsp!


Jullie (of jij in je 1tje) post wel altijd meteen na elkaar valt wel op he :S
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 08:31am
Quote (tenshinhan @ Sat, Feb 9 2008, 02:30pm)
Jullie (of jij in je 1tje) post wel altijd meteen na elkaar valt wel op he :S


Ik post nu ook meteen na jou, ik denk dat jij ook een multi hebt!
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 08:44am
Quote (tenshinhan @ Sat, Feb 9 2008, 02:30pm)
Jullie (of jij in je 1tje) post wel altijd meteen na elkaar valt wel op he :S


Ah, vandaar!
Allebij tegelijk online, dus multi van elkaar.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 08:51am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Sat, Feb 9 2008, 02:44pm)
Ah, vandaar!
Allebij tegelijk online, dus multi van elkaar.


Ja, waarom zijn mensen toch zo bevooroordeeld?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Feb 9 2008 08:56am
Quote (BanaanMetBolhoed @ Sat, 9 Feb 2008, 14:30)
Oh, kanker stoer biggrin.gif


Hoi Gehawk.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 9 2008 08:57am
wat moet je met een guild ?
Banned
Posts: 602
Joined: Feb 9 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 9 2008 08:59am
Quote (Baklap @ Sat, Feb 9 2008, 02:24pm)
Als dit zomaar mag vraag ik me af waarom edu banned is.

Achterlijke mods dry.gif

Mart


Inderdaad, hij werd altijd veel harder aangepakt als de gemiddelde jsper.

Quote (uNoTopia @ Sat, Feb 9 2008, 02:56pm)
Hoi Gehawk.


Haha, nee, niet die. tongue.gif
Anders had ik bbdg toch allang een neefjes neukende kanker rat genoemd?
Bovendien heeft hij volgens mij geen nieuwe accs aangemaakt hier, maar alleen zn oude multis tot de 100% gespammed.

Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Feb 9 2008, 02:57pm)
wat moet je met een guild ?


Zegt de leader van OMG-PvP

This post was edited by BanaanMetBolhoed on Feb 9 2008 09:00am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll