d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > H A H A H A H A
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 8 2008 08:00pm
aggressie over laag niveau en postcounts.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 8 2008 08:08pm
Quote (Wasbeertje @ Sat, 9 Feb 2008, 03:00)
aggressie over laag niveau en postcounts.


als je dat al boosheid vind, heheh..

wat is er boosheid aan? niets..

iig, ik kan niet zien wat jou emotie is over een computer schermpje.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll