d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waarom?
Prev12
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 9 2008 05:35am
Quote (xxrey-apoxx @ Sat, Feb 9 2008, 11:26am)
ziet er goed uit nu maar hopen dat de meeste hollanders kunnen lezen wink.gif als ik de post hierboven ziet denk ik dat nog niet iedereen snapt waarom er rulez zijn smile.gif


och ook al zo een die zijn tag probeert terug te verdienen pfff
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 9 2008 05:41am
Wazige mensen mut hun pixeltag fetisj. >_<
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 9 2008 05:45am
Quote (Skulvar @ Sat, Feb 9 2008, 12:41pm)
Wazige mensen mut hun pixeltag fetisj. >_<


Reported.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll