d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hallo Jongens!!
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 8 2008 02:18pm
Quote (Skulvar @ Fri, Feb 8 2008, 08:16pm)
Ja.


Cool, thx smile.gif Ben je een noob als je een lage postcount hebt?
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Feb 8 2008 02:19pm
Quote (Sjaakje007 @ Fri, 8 Feb 2008, 21:16)
Echt waar? Kan iemand me iets uitleggen over forum gold?


forum gold is goud wat je niet kan aanraken, het zijn als het ware pixels, die items waard zijn van bepaalde spellen.

bijvoorbeeld:
30 Forum gold, is een enigma waard.

enzovoort.

nee geen noob, je bent gewoon nieuw, noob is weer zo onaardig, maar goed, dat zijn de meeste hier tongue.gif

This post was edited by Godsterrorforce on Feb 8 2008 02:19pm
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 8 2008 02:23pm
Quote (Godsterrorforce @ Fri, Feb 8 2008, 08:19pm)
forum gold is goud wat je niet kan aanraken, het zijn als het ware pixels, die items waard zijn van bepaalde spellen.

bijvoorbeeld:
30 Forum gold, is een enigma waard.

enzovoort.

nee geen noob, je bent gewoon nieuw, noob is weer zo onaardig, maar goed, dat zijn de meeste hier tongue.gif


Maar een enigma kan ik toch ook niet aanraken? En zijn toch ook pixels? Ik zie nogsteeds het nut er niet van in om Forum gold te kopen.
En hoe komt d2jsp eigenlijk aan zoveel items? is d2jsp een soort shop ofzo?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 8 2008 02:26pm
Quote (Sjaakje007 @ Fri, Feb 8 2008, 09:23pm)
Maar een enigma kan ik toch ook niet aanraken? En zijn toch ook pixels? Ik zie nogsteeds het nut er niet van in om Forum gold te kopen.
En hoe komt d2jsp eigenlijk aan zoveel items? is d2jsp een soort shop ofzo?


Jij kunt jou items aanbieden voor fg, en andersom.

Maar met lage postcount willen mensen vaak niet met je traden, omdat ze denken dat je een multi bent die iemand wilt scammen.

Multi = iemand met meerdere accounts
Scammen = Iemand oplichten en bijvoorbeeld zn items jatten
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 8 2008 02:28pm
Quote (Skulvar @ Fri, Feb 8 2008, 08:26pm)
Jij kunt jou items aanbieden voor fg, en andersom.

Maar met lage postcount willen mensen vaak niet met je traden, omdat ze denken dat je een multi bent die iemand wilt scammen.

Multi = iemand met meerdere accounts
Scammen = Iemand oplichten en bijvoorbeeld zn items jatten


Dus als ik een "Multi" ben dan kan ik niet traden? Hoeveel posts moet ik maken voordat ik kan traden? :S
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll