hitte is het ergst voor mij. waarom?
hitte:
je gaat zweten (stinken)
je kan er niet veel tegen doen
het is slecht voor je huid XD
kou:
je kan je er tegen kleden
je gaat er wel enorm van rillen :S
het is slecht voor je huid ^^
tog de reden datk liever kou dan warmte heb is het zweten.. zo ijdel