d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > De Vraag Die Alle Andere Vragen Overbodig Maakt... > Wat Is Er Erger?
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 8 2008 05:18am
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Feb 8 2008, 12:14pm)
ik denk dat het hier om idiote hitte gaat..

en niet het verschil tussen winter en zomer?


Yep, en de kou dan ook in 't extreem he.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 8 2008 05:56am
Ik vind hitte lastiger. Tegen de koude kan je je nog warm aankleden.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Feb 8 2008 06:01am
Beide hebben hun charme, vind het heerlijk.
Met herfst heb ik meer moeite, irritante regen, hoewel ook dit jaargetijde een verrukkelijk seizoen is.


Waar is Xepo trouwens?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 8 2008 06:06am
Xepo = Flatulence

Qua seizoenen vind ik de lente het aangenaamst. 20-25 graden, geen wolkje te zien. Heerlijk.
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Feb 8 2008 07:12am
Ik heb liever hitte ipv kou.
Ik vind kou gewoonweg verschrikkelijk.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 8 2008 07:44am
kou , tegen de koude kan je je kleden of verwarming aanzetten
tegen de hitte is bijna niks te doen
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 8 2008 08:15am
hitte is het ergst voor mij. waarom?

hitte:
je gaat zweten (stinken)
je kan er niet veel tegen doen
het is slecht voor je huid XD

kou:
je kan je er tegen kleden
je gaat er wel enorm van rillen :S
het is slecht voor je huid ^^


tog de reden datk liever kou dan warmte heb is het zweten.. zo ijdel tongue.gif
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 8 2008 09:19am
Ik heb liever hitte. Tenminste, als het gepaard gaat met zon.

Quote (WemyNM @ Fri, Feb 8 2008, 02:01pm)
Waar is Xepo trouwens?
Present!

Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 8 2008 09:22am
hitte is beter, je kan zwemmen
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Feb 8 2008 09:24am
Quote (Zompy @ Fri, Feb 8 2008, 05:22pm)
hitte is beter, je kan zwemmen
Ja, als je geen verplichtingen hebt.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll