d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hardcore Ladder Slashing > Yep
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 8 2008 04:46am
Wtf hebben ze met ls gedaan? sleep.gif
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 8 2008 02:47pm
Quote (Skulvar @ Fri, Feb 8 2008, 10:46am)
Wtf hebben ze met ls gedaan? sleep.gif


Ik heb het net even gedaan en het lijkt op een lame versie van diablo :S
Member
Posts: 19,082
Joined: May 21 2005
Gold: 14,841.57
Feb 8 2008 02:49pm
Geen hardcore hier,ik weet toch dat ik wel eens zal sterven dus blijf ik gewoon bij softcore biggrin.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 8 2008 03:09pm
Quote (Sjaakje007 @ Fri, Feb 8 2008, 09:47pm)
Ik heb het net even gedaan en het lijkt op een lame versie van diablo :S


Het was eerst anders.
Ladder Slasher is verneukt/vernieuwd.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 8 2008 03:53pm
ik ken een beetje java. met wat hulp van google moet het niet al te moeilijk zijn om er een bot voor te maken.
is er fg mee te verdienen?

This post was edited by Wasbeertje on Feb 8 2008 03:53pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 8 2008 03:57pm
Quote (Wasbeertje @ Fri, Feb 8 2008, 10:53pm)
ik ken een beetje java. met wat hulp van google moet het niet al te moeilijk zijn om er een bot voor te maken.
is er fg mee te verdienen?


Ja.
Maar dan moet je wel een bot hebben die snapt welke stats op een item geld waard zijn en welke niet.
Als je dat kunt maken, dan moet het lukken.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 8 2008 04:44pm
die tijd in programmeren is mij het fg niet waard ^^
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 8 2008 05:24pm
Quote (Wasbeertje @ Fri, Feb 8 2008, 11:44pm)
die tijd in programmeren is mij het fg niet waard ^^


Lol, Butsecks! tongue.gif
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Feb 9 2008 04:33am
Quote (Wasbeertje @ Fri, Feb 8 2008, 09:53pm)
ik ken een beetje java. met wat hulp van google moet het niet al te moeilijk zijn om er een bot voor te maken.
is er fg mee te verdienen?


dat heeft russian dominion gedaan
een bot gemaakt
die hadden in 1 maand meer fg's dan de nummer 1 intrasiege
ze hebben wel de tol bedaalt
ze zijn geband
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 9 2008 05:18am
Quote (stefan_FFH @ Sat, Feb 9 2008, 11:33am)
dat heeft russian dominion gedaan
een bot gemaakt
die hadden in 1 maand meer fg's dan de nummer 1 intrasiege
ze hebben wel de tol bedaalt
ze zijn geband

Haha, ja dat was kanker grappig XD
Of toen half ls gehacked was =D
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll