d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Geert Wilders Een Grap?
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Feb 6 2008 11:18am
Quote (Wasbeertje @ Wed, Feb 6 2008, 03:35pm)
geert wilders ruleert want hij heeft net zo grote hekel aan marokanen als ik!


hoi broertje van edu
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 6 2008 11:21am
zijn broertje dat is tunder_monkey.

ah je weet hoeveel ze geven om multie acc reports.
gehawked zit hier ook nog steeds hoewel 2 reports tegen hem met zo duidelijke bewijzen en mass lemonparty spam.

This post was edited by Wasbeertje on Feb 6 2008 11:22am
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Feb 6 2008 11:49am
ohw jeej.. dit gaat uit de hand lope zodra de vaste kern van het dutchforum dit leest ^^
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 6 2008 11:50am
Quote (JurK. @ Wed, Feb 6 2008, 06:49pm)
ohw jeej.. dit gaat uit de hand lope zodra de vaste kern van het dutchforum dit leest ^^


Haha, ja.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 6 2008 11:51am
ja die 120 sec wait is best wel gekontneukt man.
vroeger was het nog helemala niets wait en daarna was het lang 30 sec maar nu is het focken niet nurmeaalll

ik BEN de vaste kern van het dutch forum



^_______________________^

en welke teringmod heeft me liedjeszoek topic nou weer geclosed. volges mij sprak die mongool geen woord nederlands. repost tijd.
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 7 2008 04:51am
Wasbeertje kun je een beetje dimmen... al die topics worden gesloten door mensen zoals jou. vind je het leuk ofzo?
hartstikke bedankt dan als de dutch forums worden gesloten.
Member
Posts: 12,109
Joined: Sep 2 2004
Gold: 13.38
Feb 7 2008 05:09am
Quote (�?NNI @ Wed, Feb 6 2008, 05:59pm)
Geert Wilders is een rechtspopulistische idioot.

somt t op denk.

In vergelijking met Fortuijn ofzo streeft Wilders behoorlijk irreele ideeen na, waardoor ie vooral mediageil overkomt.
Kan beter Johan Vlemminx de 2e kamer inzetten, is iig vrolijker dan Wilders met zn grafkop
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Feb 7 2008 05:49am
Quote (tenshinhan @ Wed, 6 Feb 2008, 17:54)
Wie stemde al 2jaar achter elkaar op de

PVDV

IK



En daar ben je trots op, of begrijp ik het verkeerd?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 7 2008 06:01am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 7 Feb 2008, 12:49)
En daar ben je trots op, of begrijp ik het verkeerd?


schijnbaar wel
Member
Posts: 2,414
Joined: Jul 23 2007
Gold: 132.17
Feb 7 2008 06:56am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Feb 7 2008, 01:01pm)
schijnbaar wel


dat moet hij toch zelf weten? is zijn keus
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll