Quote (Wuben[NM] @ Sun, 3 Feb 2008, 16:39)
Als je single player wilt spelen dan is Dungeon Siege II nog wel aan te raden. Een regelrechte diablo II kloon, maar best geinig.
Kheb de demo is gespeeld van dungeon siege 2 een hele tijd terug, was best wel een leuke game.
Maar kzou er zeker geen geld voor geven, tenzij het rond de 10€ is ofzo.