d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Edujackass Houdt Het Voor Gezien
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 31 2008 04:16pm
Quote (RubberNinja @ Thu, 31 Jan 2008, 22:50)
heb ergens gelezen dat het gem. van maagden 16.7 jaar oud zijn dus jij bent net over het gemiddelde ^^

blijf jezelf en ooit vind je haar ^_____^


cijfers gebaseerd op?
daar vullen al die wannebees in dat ze op dr 12 al begonne zijn.
mja edu, jmmr als je weggaat
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 31 2008 04:20pm
Ik had eens in de krant gelezen; gemiddelde leeftijd bij jongens: 17, bij meisjes: 16. Geloof ik wel.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 31 2008 04:23pm
Quote (�?NNI @ Thu, Jan 31 2008, 10:20pm)
Ik had eens in de krant gelezen; gemiddelde leeftijd bij jongens: 17, bij meisjes: 16. Geloof ik wel.
Ligt ook aan de regio.

Het westen zal ''voorlopen'' op het oosten. Daar is het iets meer een trend, hier zijn de meiden over het algemeen nog ietsjes beschaafder.
Hoe stadser icon_pointr.gif Hoe eerder.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 31 2008 04:25pm
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 1 Feb 2008, 00:13)
Ik was ook 17 toen ik voor het eerst 'all the way' ging. Pas als je 20 of ouder bent, zou ik me zorgen gaan maken.

Je hebt nog steeds les 1 niet toegepast hè?


ben les 1 alweer vergeten. school enzo..


btw op dat houdt het voor gezien dat was gewoon onzin gelul om bij de houd het voorgezien topics te horen.
cccc combo snapje. hoewel het beter voor me zou zijn als ik emt forums stop aangezien het zoveel tijd kost.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 31 2008 04:29pm
Quote (edujackass @ Thu, 31 Jan 2008, 23:25)
ben les 1 alweer vergeten. school enzo..


btw op dat houdt het voor gezien dat was gewoon onzin gelul om bij de houd het voorgezien topics te horen.
cccc combo snapje. hoewel het beter voor me zou zijn als ik emt forums stop aangezien het zoveel tijd kost.


heb je eigelijk nog andere hobbys buiten je pc?
ga fitnesse of zo dan kom je heus wel iets tege
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 31 2008 04:44pm
carnaval zal je goed doen wink.gif

eertse keer verneukt toch 80% van de mensen het ofzo zo speciaal is het niet het zijn pas die keren die erop volgen tongue.gif

ik denk dat jij niet kan stoppen met dit forum omdat et gewoon leuk is die onzin hier ooit te lezen (of de zinnige dingen ligt eraan of je nuchter bent ^^)

maar minderen kan altijd ofc wink.gif

het ga je goed eduardus smile.gif

hopelijk kom jij met carnaval een geile 2x jarige tegen die het je wel wil leren xD

cu and p'c
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 31 2008 05:21pm
Quote (edujackass @ Thu, Jan 31 2008, 09:23pm)
jongens, klasgenoten die allemaal kader en andere domme shit deden kwam ik vandaag tegen bij de bus, en ze hebben al gebatst en dan vragen ze aan mij en dan heb ik dat nog niet gedaan,

IS HET SLECHT OM OP JE 17DE NOG MAAGD TE ZIJN?
ik zou met karnaval wel een dronke bitch kunnen verkrachten. ik zal heus niet de enige zijn die dat doet!


ik was bijna 19 toen ik voor het eerst sex had
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 31 2008 07:18pm
Quote (Hellskin @ Fri, 1 Feb 2008, 01:21)
ik was bijna 19 toen ik voor het eerst sex had


:S dat meen je niet headscratch.gif
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Feb 1 2008 04:07am
Quote (tenshinhan @ Fri, 1 Feb 2008, 03:18)
:S dat meen je niet headscratch.gif


Jij was er natuurlijk op je dertiende al bij!
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Feb 1 2008 04:18am
Quote (tenshinhan @ Fri, Feb 1 2008, 01:18am)
:S dat meen je niet headscratch.gif


maar wees niet bang hoor, de schade heb ik al lang en breed ingehaald
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll