Quote (Wuben[NM] @ Fri, 1 Feb 2008, 00:13)
Ik was ook 17 toen ik voor het eerst 'all the way' ging. Pas als je 20 of ouder bent, zou ik me zorgen gaan maken.
Je hebt nog steeds les 1 niet toegepast hè?
ben les 1 alweer vergeten. school enzo..
btw op dat houdt het voor gezien dat was gewoon onzin gelul om bij de houd het voorgezien topics te horen.
cccc combo snapje. hoewel het beter voor me zou zijn als ik emt forums stop aangezien het zoveel tijd kost.