Quote (uNoTopia @ Thu, Jan 31 2008, 08:43pm)
Nee dat was al een ouder interview, nu is de release datum Begin '08 geworden.

Hope so.
Hoorde ook dat hij de nieuwe 'patta' zaak in Zwolle gaat runnen. Zou wel leuk zijn.
Mijn top 10 albums:
1. Eigen wereld (Opgezwolle)
2. Fakkelteit (Sticks & Delic)
3. Vloeistof (Opgezwolle)
4. Tussen licht en lucht (Typhoon)
5. Toch? (Extince)
6. Ut zwarte aap (Jawat!)
7. Binnenlandse funk (Extince)
8. Buitenwesten (Kubus)
9. Microphone colussus (Sticks & Kubus)
10. Ozmoses (Blaxtar)
Noah's Ark & Chronoz Baal heb ik niet vaak genoeg beluisterd.
This post was edited by JWT on Jan 31 2008 03:25pm