☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Japan
Prev
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 452
Replies: 25
Track Topic
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#11
Jan 31 2008 10:45am
Quote (Flatulence @ Thu, 31 Jan 2008, 17:43)
Heh, kijk dan wat ze maken en doen. De ene helft verkleedt zich en de andere helft staat te dansen op elektronische dans matjes.
ze houden van de backstreetboys lol !
Tsubasa
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#12
Jan 31 2008 10:46am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 31 2008, 04:45pm)
ze houden van de backstreetboys lol !
Jij kijkt teveel heroes lol
Tsubasa
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#13
Jan 31 2008 10:46am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 31 2008, 04:31pm)
omg wat een idioot ^^
of is het sarcasme wat ik zeg?
Heb je het tegen mij? o.O
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#14
Jan 31 2008 10:47am
Quote (Tsubasa @ Thu, 31 Jan 2008, 17:46)
Jij kijkt teveel heroes lol
nee ze houden serieus van die groepen ^^
reported voor dubbele post btw..
This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 31 2008 10:47am
Tsubasa
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#15
Jan 31 2008 10:52am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 31 2008, 04:47pm)
nee ze houden serieus van die groepen ^^
reported voor dubbele post btw..
Beantwoord mijn post ipv te reporten ofzo? o.O
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#16
Jan 31 2008 10:54am
Quote (Tsubasa @ Thu, 31 Jan 2008, 17:52)
Beantwoord mijn post ipv te reporten ofzo? o.O
reported voor offtopic. = spam
gehawk
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#17
Jan 31 2008 10:55am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 31 2008, 04:54pm)
reported voor offtopic. = spam
Lol waarom wil je zo'n newbie wegpesten? ben je gefrustreerd ofzo?
BadBoyDeGekste
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold
:
0.70
Warn: 30%
#18
Jan 31 2008 10:56am
Quote (gehawk @ Thu, 31 Jan 2008, 17:55)
Lol waarom wil je zo'n newbie wegpesten? ben je gefrustreerd ofzo?
leer sarcasme/ironie/cynisme begrijpen.
mod-termi
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold
:
587.10
#19
Jan 31 2008 10:56am
Quote (Tsubasa @ Thu, 31 Jan 2008, 17:52)
Beantwoord mijn post ipv te reporten ofzo? o.O
jij deed dat ook, alleen typte jij alleen 'reported', de knop alleen volstaat ook.
japan stinkt trouwens.
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#20
Jan 31 2008 10:56am
egt ga allemaal weg of zo, jullie posten alleen onzin, en dat doen jullie dan ook nog es in 2 post agter elkaar.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact