d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Japan
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 31 2008 10:45am
Quote (Flatulence @ Thu, 31 Jan 2008, 17:43)
Heh, kijk dan wat ze maken en doen. De ene helft verkleedt zich en de andere helft staat te dansen op elektronische dans matjes.


ze houden van de backstreetboys lol !
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 31 2008 10:46am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 31 2008, 04:45pm)
ze houden van de backstreetboys lol !


Jij kijkt teveel heroes lol
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 31 2008 10:46am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 31 2008, 04:31pm)
omg wat een idioot ^^

of is het sarcasme wat ik zeg?


Heb je het tegen mij? o.O
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 31 2008 10:47am
Quote (Tsubasa @ Thu, 31 Jan 2008, 17:46)
Jij kijkt teveel heroes lol


nee ze houden serieus van die groepen ^^

reported voor dubbele post btw..

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 31 2008 10:47am
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 31 2008 10:52am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 31 2008, 04:47pm)
nee ze houden serieus van die groepen ^^

reported voor dubbele post btw..


Beantwoord mijn post ipv te reporten ofzo? o.O
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 31 2008 10:54am
Quote (Tsubasa @ Thu, 31 Jan 2008, 17:52)
Beantwoord mijn post ipv te reporten ofzo? o.O


reported voor offtopic. = spam
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 31 2008 10:55am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, Jan 31 2008, 04:54pm)
reported voor offtopic. = spam


Lol waarom wil je zo'n newbie wegpesten? ben je gefrustreerd ofzo?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 31 2008 10:56am
Quote (gehawk @ Thu, 31 Jan 2008, 17:55)
Lol waarom wil je zo'n newbie wegpesten? ben je gefrustreerd ofzo?


leer sarcasme/ironie/cynisme begrijpen.
Member
Posts: 4,686
Joined: Apr 21 2006
Gold: 587.10
Jan 31 2008 10:56am
Quote (Tsubasa @ Thu, 31 Jan 2008, 17:52)
Beantwoord mijn post ipv te reporten ofzo? o.O


jij deed dat ook, alleen typte jij alleen 'reported', de knop alleen volstaat ook.
japan stinkt trouwens.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 31 2008 10:56am
egt ga allemaal weg of zo, jullie posten alleen onzin, en dat doen jullie dan ook nog es in 2 post agter elkaar.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll