d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Lijkt Jou Aantrekkelijker?
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 31 2008 06:15am
Quote (Skulvar @ Thu, Jan 31 2008, 09:37am)
Tuinen aanleggen natuurlijk, lekker een met de natuur!


kon het niet bter zeggen smile.gif

This post was edited by stefan_FFH on Jan 31 2008 06:15am
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 31 2008 06:34am
Quote (stefan_FFH @ Thu, Jan 31 2008, 01:15pm)
kon het niet bter zeggen smile.gif


Beter als een kantoorbaantje in zo'n blok beton, toch?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 31 2008 07:57am
Quote (Skulvar @ Thu, Jan 31 2008, 12:34pm)
Beter als een kantoorbaantje in zo'n blok beton, toch?


niet dat ik hoevenier wil worden
maar je moet ieder beroep respecteren dus
koos ik voor die hovenier smile.gif
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 31 2008 08:37am
kantoor nooit dat is altijd hetzelfde dag in dag uit ff op de pc iets invoeren nakijken etc etc etc...
terwijl als je hovenier bent heb je variatie ene keer moet het zo andere keer weer anders zoals in den bouw werken ene keer is het leidingen aanleggen andere keer is enkel aansluiten etc etc etc..
simpel uitgelegd geef mij maar variatie.
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Jan 31 2008 02:38pm
Quote (??NNI @ Thu, 31 Jan 2008, 00:18)
Als je denkt dat tuinarchitectuur weinig geld oplevert, zou je beter je hersenen gebruiken.
Ga toch weg.


juist, ik woon in bij iemand die hovenier is, en die woon in een niet al te karig huisje....

in de rijkste buurt van de stad wink.gif
Banned
Posts: 4,328
Joined: Nov 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jan 31 2008 03:22pm
Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 22:58)
Stem maar op de poll.. ben benieuwd..


Jouw droom is de eerste in ieder geval, sinds je weet dat je niet tot het tweede in staat bent.

By the way, ik zal je nooit aantrekkelijk vinden. Niemand van ons trouwens, probeer dus niet.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Feb 1 2008 05:13am
deze pol is een blijk van je inteligentie , proficiat
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 1 2008 08:49am
spam topic? weer een topic om nederlands te locken
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 1 2008 09:04am
Quote (Zompy @ Fri, 1 Feb 2008, 15:49)
spam topic? weer een topic om nederlands te locken


ja blijf em anders bumpen he...
Banned
Posts: 6
Joined: Feb 1 2008
Gold: 0.00
Feb 1 2008 09:12am
Quote (Zompy @ Fri, Feb 1 2008, 02:49pm)
spam topic? weer een topic om nederlands te locken


En jouw bijdrage is weer zo noemenswaardig. Ga klagen in de User Blogs, alsjeblieft. Of lees;

Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Feb 1 2008, 03:04pm)
ja blijf em anders bumpen he...


Quote (cranium-sf @ Fri, Feb 1 2008, 11:13am)
deze poll is een blijk van je intelligentie , proficiat


Dubbelle llull , lloll
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll