d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Geehaawkt
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:49am
Quote (robuust @ Wed, Jan 30 2008, 04:47pm)
heb je soms paella in je ogen ?smile.gif


Ik bestel altijd 2 buritos een met kip en de ander weet ik eigenlijk niet meer

Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:51am
Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 16:49)
Ik bestel altijd 2 buritos een met kip en de ander weet ik eigenlijk niet meer


das denk meer mexicaans of niet? met buritos en torillas en bonen en mais en van die hete dingen toch?
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:52am
Quote (robuust @ Wed, Jan 30 2008, 04:51pm)
das denk meer mexicaans of niet? met buritos en torillas en bonen en mais en van die hete dingen toch?


bonen en mais niet

tis wel mexicaans ja.. burito is zon pannekoek met kip, kaas en nog wat spul

en vertel ff in dat andere topic of die videokaart goed is

Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:58am
Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 16:52)
bonen en mais niet

tis wel mexicaans ja.. burito is zon pannekoek met kip, kaas en nog wat spul

en vertel ff in dat andere topic of die videokaart goed is


vraag anders ff op forum.gamez.nl, gewoon acc aanmaken, ff je computer stats neerzetten en dan helpen ze je vast wel!
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 11:00am
Quote (robuust @ Wed, Jan 30 2008, 04:58pm)
vraag anders ff op forum.gamez.nl, gewoon acc aanmaken, ff je computer stats neerzetten en dan helpen ze je vast wel!


geen zin in

heb paar weken terug al op dé pc site gevraagd (tweakers) wat een mongolen zitten daar.. echt allemaal gefrustreerd
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 30 2008 11:07am
Tegenwoordig vraagt men al een Spaans restaurant voor de verjaardag...
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 11:11am
Quote (WemyNM @ Wed, 30 Jan 2008, 17:07)
Tegenwoordig vraagt men al een Spaans restaurant voor de verjaardag...


wijsneus:P

Ja ik word 16 en als ik het niet van mijn ouders krijg wil ik ze nooit meer zien!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll