Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 16:52)
bonen en mais niet
tis wel mexicaans ja.. burito is zon pannekoek met kip, kaas en nog wat spul
en vertel ff in dat andere topic of die videokaart goed is
vraag anders ff op forum.gamez.nl, gewoon acc aanmaken, ff je computer stats neerzetten en dan helpen ze je vast wel!