d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gespreken Opvangen.
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jan 30 2008 09:14am
Quote (reaper_666 @ Wed, Jan 30 2008, 02:16pm)
soms luister ik mee als het interessant klinkt, meestal luister ik muziek aangezien ik koppijn krijg van te lang lezen.

kom vaak 12/13-jarige brugklassers tegen, irritant luid volk. maarja ik negeer ze en zet mn muziek harder.


ZOALS MIJ 8D

soms hoor ik wel iets maar niet echt dat ik aandachtig naar hun gesprekken luister - muziek en krant en ofc sudoku 8D IMO WIN DIE CASH @ SPITS al iets van 20x geprobeerd en ik ga door totdat ik win
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 30 2008 09:23am
soms luister ik naar die gesprekken
meestal
zit ik spits te lezen en muziek aan het luister smile.gif


Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 30 2008 10:04am
Quote (RubberNinja @ Wed, 30 Jan 2008, 16:14)
ZOALS MIJ 8D

soms hoor ik wel iets maar niet echt dat ik aandachtig naar hun gesprekken luister - muziek en krant en ofc sudoku 8D IMO WIN DIE CASH @ SPITS al iets van 20x geprobeerd en ik ga door totdat ik win


de sudoku in de spits is slecht, dat is net als belspelletjes.
het getal dat je meot raden is altijd een van de eerste die je vind.
dat win je nooit = geld verspilling
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:06am
af en toe hoor ik wel gesprekken. heb er zelfs al een paar gehoord over sex. is goeie entertainment als je geen mp3speler bij hebt of de sp!tsen waren op.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 30 2008 10:13am
Quote (reneisgoed1 @ Wed, 30 Jan 2008, 14:31)
Als je in de trein/metro/bus ander vevoersmiddel zit.
luister je dan ook naar andersmands gespreken of luister je dan alleen maar je muziek en leesje een krantje


beetje van bijde..
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:16am
het leukste is als ze aan het bellen zijn! dan luistert echt iedereen mee;)
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:37am
in de bus luister ik mee maar dat gaat echt automatisch kan dat helaas niet stopzetten tongue.gif

in de trein ook maar minder
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:39am
ik ga eigenlijk nooit met de trein, ik woon in delft, studeerde in delft... nooit een trein nodig gehad! alleen als ik op vakantie ga soms een stukje, maarja heb nu ook mn rijbewijs dus niet nodig tongue.gif
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:48am
Quote (robuust @ Wed, Jan 30 2008, 04:39pm)
ik ga eigenlijk nooit met de trein, ik woon in delft, studeerde in delft... nooit een trein nodig gehad! alleen als ik op vakantie ga soms een stukje, maarja heb nu ook mn rijbewijs dus niet nodig tongue.gif


ik ga elke dag 1 station met trein naar school

ben ik nu 1337?
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:49am
Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 16:48)
ik ga elke dag 1 station met trein naar school

ben ik nu 1337?


nee man, echte mannen gaan met de step
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll