d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Roobuust
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Jan 30 2008 07:21am
Quote (Apachai @ Wed, 30 Jan 2008, 13:44)
...
naja, zal wel met je I LIEK TO HAVE SEX..
ik probeer gewoon mee te doen hier en tot nu toe ( sinds ik weer terug ben ) ben jij de enige die zo tegen mij doet..
de rest praat gewoon tegen en met me en doen normaal.


was weg gebleven :/
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:03am
Quote (�?NNI @ Wed, 30 Jan 2008, 14:56)
Dat is Eduard. Wie ben jij nu weer?


sta ik in de sig van APACHAI?? iemand post link. nu. ik kan geen sigs zien.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 30 2008 10:06am
Quote (edujackass @ Wed, 30 Jan 2008, 17:03)
sta ik in de sig van APACHAI?? iemand post link. nu. ik kan geen sigs zien.


nee 2x je foto in de sig en 1x je foto in de ava van gehawk.
eentje met je grijze trui
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:08am
oh fuck.. tog neit die ene met die fles smirnof? ^_____________________^
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:13am
Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 11:26)
Videkaart is kapot.. heb het 5 min kunnen spelen totdat dat ding gloeiend heet werd.. en kuren ging vertonen


oh das balen. mijn videokaart begon ook strepen op mijn beeld te geven (niet door mythos) en de volgende dag deed ie dat weer en na een week nog steeds. Na een maand was er niks meer aan de hand, best vreemd:P
hebje nu een nieuwe videokaart?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 30 2008 10:16am
Quote (edujackass @ Wed, 30 Jan 2008, 17:08)
oh fuck.. tog neit die ene met die fles smirnof? ^_____________________^


iig die van je hyves of ie met smirnoff is wek niet
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:27am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 30 Jan 2008, 16:16)
iig die van je hyves of ie met smirnoff is wek niet


met een fles smirnoff in de goot, je mond afvegend aan de stoeptegens, dat zijn de mooiste foto's
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:28am
Quote (robuust @ Wed, Jan 30 2008, 04:13pm)
oh das balen. mijn videokaart begon ook strepen op mijn beeld te geven (niet door mythos) en de volgende dag deed ie dat weer en na een week nog steeds. Na een maand was er niks meer aan de hand, best vreemd:P
hebje nu een nieuwe videokaart?


Ja ik ga geforce 7300gt kopen (agp) moet voldoende zijn
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 30 2008 10:29am
Quote (gehawk @ Wed, 30 Jan 2008, 16:28)
Ja ik ga geforce 7300gt kopen (agp) moet voldoende zijn


zal wel ja, isie duur?
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 30 2008 10:30am
Quote (robuust @ Wed, Jan 30 2008, 04:29pm)
zal wel ja, isie duur?


dat ga ik nu ff opzoeken tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll