d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Hoeveel Multis Bezit Jij? > Zou Ik Wel Eens Willen Weten!
Prev12
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jan 29 2008 02:38pm
0.

Ik heb maar 1 account, werkend dan.

This post was edited by Flatulence on Jan 29 2008 02:38pm
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 29 2008 02:40pm
Ik heb geen multi account..
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 29 2008 02:49pm
Quote (Flatulence @ Tue, Jan 29 2008, 08:38pm)
0.

Ik heb maar 1 account, werkend dan.


jaja volgens mij ben je gewoon bbdg of zijn neefje
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 29 2008 02:51pm
Quote (gehawk @ Tue, 29 Jan 2008, 21:49)
jaja volgens mij ben je gewoon bbdg of zijn neefje



op hem kun je altijd rekene als je een feestje hebt, als ie tenminste zn naam in ere houd.
mja het is dus geen bbdL
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 29 2008 02:52pm
Quote (Tha_Axid @ Tue, Jan 29 2008, 08:51pm)
op hem kun je altijd rekene als je een feestje hebt, als ie tenminste zn naam in ere houd.
mja het is dus geen bbdL


Badboydelelijkste? dat was ik tongue.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 29 2008 03:09pm
Quote (gehawk @ Tue, 29 Jan 2008, 21:52)
Badboydelelijkste? dat was ik tongue.gif


nee badboydeloser, en dan maar zegge dat je geen multis hebt, wel2 posts volghoude! (y)

This post was edited by Tha_Axid on Jan 29 2008 03:09pm
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 29 2008 03:15pm
Quote (gehawk @ Tue, 29 Jan 2008, 20:40)
Ik heb geen multi account..


hebje nog mythos gespeeld trouwens?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll