d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > De Overgang.
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 29 2008 10:08am
Quote (Toasts @ Tue, 29 Jan 2008, 17:03)
Het is waar dat iedereen een 2de kans verdient.
Maar BBDG en Gehawk hebben hun 2de kans al lang gehad..


Ik richtte me nu dan ook op stefan_FFH :-).

Maar euh. Gehawk ben ik het met je eens, die is hier puur om mensen te irriteren. BBDG, daarentegen, heb ik het idee dat 'ie best normaal kan doen. Als er maar een beetje normaal op 'm gereageerd wordt.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 10:17am
ja wij moeten misschien normaal op hem reageren maar dan moet hij eerst beginnen met normale topics te posten...
als hij normaal doet krijgt hij van mij een normaal antwoord terug
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 29 2008 10:18am
Quote (mUMmY- @ Tue, 29 Jan 2008, 18:08)
Ik richtte me nu dan ook op stefan_FFH :-).

Maar euh. Gehawk ben ik het met je eens, die is hier puur om mensen te irriteren. BBDG, daarentegen, heb ik het idee dat 'ie best normaal kan doen. Als er maar een beetje normaal op 'm gereageerd wordt.


Dan nog gedraagt hij zich heel onvolwassen, hij begint te schelden met je moeder, of je te bedreigen als hij het "verbaal gevecht" niet meer kan winnen..

Edit:
@Apachai: Inderdaad, ik zal ook niet zonder reden hem beginnen flamen als hij op een normale manier post.. Maar soms krijg ik het wel op m'n zenuwen van "Je moeder".

This post was edited by Toasts on Jan 29 2008 10:19am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 10:20am
Quote (Toasts @ Tue, Jan 29 2008, 05:18pm)
Dan nog gedraagt hij zich heel onvolwassen, hij begint te schelden met je moeder, of je te bedreigen als hij het "verbaal gevecht" niet meer kan winnen..


True.!
als je hem hier uitlult of hij praat zichzelf klem, dan begint hij de feiten tegen te spreken en als hij dan van alle kanten krijgt te horen dat hij geen gelijk heeft haalt hij je moeder er bij enzo en kanker dit en kanker dat..
vind ik er onvolwassen.. ( als is hij 13, kan zich toch wel even wat beter gedragen dacht ik zo.. )

Edit:
@toasts: yup, hij moet altijd de woorden : je moeder / kanker / kankerhond / etc. erbij betrekken anders redt hij het niet..
en ik snap dat het niet alleen voor de mensen tot wie hij zich richt vervelend is.. is ook voor ons vervelend.. ook wij lezen het en het verpest alleen maar mijn plezier van het lezen en posten op d2jsp :S

This post was edited by Apachai on Jan 29 2008 10:21am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 29 2008 10:20am
wij zijn niet de schuldige, je kan ook serieus doen tegen bbdg, maar dan begint hij allemaal te patsen en bluffen en shit en dat is focken irritant.
en als je discussie met hem voert en nog gewoon beschaafd blijft krijg je dingen naar je toe geslingerd als krijg kanker en ik neuk je moeder en ik sla je helemaal dood dat soort onzin

@apachai, precies, dat ook.

This post was edited by edujackass on Jan 29 2008 10:23am
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 10:22am
Quote (edujackass @ Tue, Jan 29 2008, 05:20pm)
wij zijn niet de schuldige, je kan ook serieus doen tegen bbdg, maar dan begint hij allemaal te patsen en bluffen en shit en dat is focken irritant.
en als je discussie met hem voert en nog gewoon beschaafd blijft krijg je dingen naar je toe geslingerd als krijg kanker en ik neuk je moeder en ik sla je helemaal dood dat soort onzin


vergeet dit niet : als je nu tegenover me stond had je al lang 9 kleuren schijt in je broek gehad ( zo ongeveer toch ?? )
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 29 2008 10:23am
Quote (Toasts @ Tue, 29 Jan 2008, 17:18)
Dan nog gedraagt hij zich heel onvolwassen, hij begint te schelden met je moeder, of je te bedreigen als hij het "verbaal gevecht" niet meer kan winnen..

Edit:
@Apachai: Inderdaad, ik zal ook niet zonder reden hem beginnen flamen als hij op een normale manier post.. Maar soms krijg ik het wel op m'n zenuwen van "Je moeder".


Ik zal ook niet zeggen dat hij zonder fouten is. Maar ik heb gewoon het idee dat als mensen als gehawk er niet meer zijn hij gelijk een stuk relaxter wordt.

Apachai, als jij nou begint met zijn quote uit je sig te halen :-p. Zo draag je natuurlijk ook niet bij aan een vrediger Dutch Forum.
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 29 2008 10:25am
Quote (mUMmY- @ Tue, Jan 29 2008, 03:54pm)
Woah. Second chance dude. Jij kwam hier ook binnen met je ideeën over het veranderen van de naam van het 'Dutch Forum', die werden ook niet allemaal goed ontvangen. Tegen jou wordt nu toch ook normaal gedaan?

Show a lil' lovin'


lawl
daar voor was ik er al
en praate ik al mee wink.gif
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 29 2008 10:27am
Quote (stefan_FFH @ Tue, 29 Jan 2008, 17:25)
lawl
daar voor was ik er al
en praate ik al mee wink.gif


Gaat erom dat jij ook niet alom gerespecteerd werd hier en dat er nu toch ook normaal tegen je gedaan wordt. Waarom zou dat dan voor Apachai niet kunnen?
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 29 2008 10:29am
Quote (mUMmY- @ Tue, Jan 29 2008, 04:27pm)
Gaat erom dat jij ook niet alom gerespecteerd werd hier en dat er nu toch ook normaal tegen je gedaan wordt. Waarom zou dat dan voor Apachai niet kunnen?


ik had die topic met excuses niet gezien
nvm

en edit
sry apa
dat ik zo deed

This post was edited by stefan_FFH on Jan 29 2008 10:31am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll