d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Rip
Prev12
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 28 2008 02:46pm
Quote (edujackass @ Mon, Jan 28 2008, 08:43pm)
ik quote ook welis porn toen kreeg ik dit.

Warning Added Sat, 1 Sep 2007, 17:03 re-posting porn
http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=10752952&st=75 paparick

hopelijk is xepo snel terug anders zit ik hier straks in me eentje tussen al die newfags.


ai
hm topic is getrasht
maar ik quote het omdat het xepo was had plaatjes nog niet eens gezien ^^
toen keek ik de plaatjes ah ^^

This post was edited by stefan_FFH on Jan 28 2008 02:49pm
Banned
Posts: 768
Joined: Dec 29 2007
Gold: 0.00
Warn: 90%
Jan 28 2008 02:54pm
Ik heb al 40% warn ik wordt er gewoon geil van
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 28 2008 02:55pm
No problemo voor Bobby.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 28 2008 04:36pm
Alle profeten sterven wel eens.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 28 2008 05:13pm
Quote (Ov2rkill @ Mon, Jan 28 2008, 10:36pm)
Alle profeten sterven wel eens.


sommige profeten hadden sex met 12 jaar oude meisjes en hebben alle politieke tegenstanders laten vermoorden
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 28 2008 05:18pm
Quote (Hellskin @ Tue, Jan 29 2008, 12:13am)
sommige profeten hadden sex met 12 jaar oude meisjes en hebben alle politieke tegenstanders laten vermoorden


Nou dàt zijn degenen met een doel voor ogen!
Member
Posts: 2,330
Joined: Oct 14 2006
Gold: 0.00
Jan 29 2008 09:36am
Edu geownt ohmy.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 29 2008 09:39am
ik denk niet dat we xepo lang zullen missen, mss een wat andere naam en voila smile.gif
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Jan 29 2008 12:25pm
Quote (Apachai @ Tue, 29 Jan 2008, 16:39)
ik denk niet dat we xepo lang zullen missen, mss een wat andere naam en voila smile.gif


Sinds wanneer 'missen' we iemand die 100% warn haalt?
Lijkt me niet echt toevoeging hier op NL-forum rolleyes.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 29 2008 12:30pm
Quote (de_krikke @ Tue, 29 Jan 2008, 18:25)
Sinds wanneer 'missen' we iemand die 100% warn haalt?
Lijkt me niet echt toevoeging hier op NL-forum rolleyes.gif


En jij bent?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll