Quote (PYF_Secret @ Mon, 28 Jan 2008, 18:43)
juist, die zoek ik ook.....
belachelijke geldverspilling, de belastingbetaler draait op voor de kosten voor de me en politie omdat die kutvoetbalsupporters af en toe zin hebben om te vechten...
op zich niet erg, maar als je niet van voetbal houd heb je alleen maar last van die kutsport.
juist, eens
het is niet erg om belasting te betalen voor cultuur. voetbal hoort bij de Nederlandse cultuur.
maar waarom moet er bij voetbal altijd gevochten worden?
waarom moet, bij het vallen van het woord voetbal op een feestje, het hele feest verneukt zijn?
waarom zijn mensen beledigd als je niet voor hun club bent, of erger nog, voor geen1 club bent.
remake de poll en zet er de optie 'fuck voetbal' bij