d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Voor Welke Club Ben Je? > Voetbal
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 28 2008 11:38am
Ik hoop dat Standard/Cercle Brugge de Belgische competitie wint. Of toch zeker niet Club Brugge. De Nederlandse competitie volg ik niet.

Quote (Tha_Axid @ Mon, 28 Jan 2008, 18:27)
ik vind voetbal de grootste noob sport die er is.
een paar gekken die niet eens hard achter een bal aan kunnen rennen.
in nederland is er nog geen een die er wat van kan ook en ze krijgen veel te veel betaald

Zo kan je zwemmen ook op 'n simpele manier omschrijven. Wat heen en weer zwemmen.

Overbetaald: ja. Maar dat kan je natuurlijk ook over succesvolle artiesten zeggen.

This post was edited by ¢?NNI on Jan 28 2008 11:41am
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 28 2008 11:39am
Mee eens, die bedragen zijn exorbitant hoog, voor achter een balletje aanrennen.
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Jan 28 2008 11:43am
Quote (Tsubasa @ Mon, 28 Jan 2008, 18:41)
Waar is de optie ik hou niet van voetbal? dry.gif


juist, die zoek ik ook.....

belachelijke geldverspilling, de belastingbetaler draait op voor de kosten voor de me en politie omdat die kutvoetbalsupporters af en toe zin hebben om te vechten...
op zich niet erg, maar als je niet van voetbal houd heb je alleen maar last van die kutsport.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 28 2008 11:51am
Quote (PYF_Secret @ Mon, 28 Jan 2008, 18:43)
juist, die zoek ik ook.....

belachelijke geldverspilling, de belastingbetaler draait op voor de kosten voor de me en politie omdat die kutvoetbalsupporters af en toe zin hebben om te vechten...
op zich niet erg, maar als je niet van voetbal houd heb je alleen maar last van die kutsport.


juist, eens

het is niet erg om belasting te betalen voor cultuur. voetbal hoort bij de Nederlandse cultuur.

maar waarom moet er bij voetbal altijd gevochten worden?
waarom moet, bij het vallen van het woord voetbal op een feestje, het hele feest verneukt zijn?
waarom zijn mensen beledigd als je niet voor hun club bent, of erger nog, voor geen1 club bent.

remake de poll en zet er de optie 'fuck voetbal' bij
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 28 2008 11:57am
Het is de taak van de politie om voor veiligheid te zorgen.
Als relnichten niet vechten om hun voetbalclub, vinden ze wel een andere reden om hun frustraties uit te werken.
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Jan 28 2008 12:00pm
Heracles almelo heart.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 28 2008 12:07pm
Sparta ,

Waarom : sind Sparta bestond 1888 was me familie aan me pa's kant er al voor en dat zijn we nu nog steeds .

Over hun spel laatste 2wedstrijden 6punten 8voor 2tegen (dat is UITMUNTENT goed voor hun)

+ Punten Gezelig heid van Supporters

- Punten De verdediging ,afstand dat ik moet reizen
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Jan 28 2008 12:14pm
Quote (�?NNI @ Mon, 28 Jan 2008, 18:38)
Ik hoop dat Standard/Cercle Brugge de Belgische competitie wint. Of toch zeker niet Club Brugge. De Nederlandse competitie volg ik niet.


Inderdaad!
Zéker niet Club! mad.gif

Liefst Cercle!
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 28 2008 12:17pm
Als ik toch moet kiezen, dan kies ik voor het shaolin soccer team wink.gif
Member
Posts: 10,111
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 28 2008 12:45pm
Manchester United op een gedeelde eerste plaats met de Heavy Chasers.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll