d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoi Wat Kan Ik Hier Allemaal Doen? > Ik Ben Hier Voor Het Eerst :)
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 28 2008 05:00am
Quote (teunverstraten @ Mon, 28 Jan 2008, 00:37)
mensen afzeiken
afgezeken worden
badboydegekste een postcount record zien zetten
vieze plaatjes kijken
lachen om comments van geniale woordbespelers (ik noem geen namen smile.gif)

kijken hoe angstgod hier hopeloos fungeert, maar toch heel goed zijn best doet kuss.gif


Dag Teun! hand.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jan 28 2008 10:05am
Quote (uNoTopia @ Mon, Jan 28 2008, 12:00pm)
Dag Teun!  hand.gif


en dit is geen nutteloze post?

welkom gast, zoals anderen zijden : posten in nederlands forum ( zijken dus tongue.gif ), traden, praten over martial arts en andere sporten en noem zo maar op smile.gif
Member
Posts: 10,968
Joined: Jan 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 15 2008 04:37pm
haha ik kom net op me eerste topic terug biggrin.gif

met meer fg/posts+ beter profile biggrin.gif

This post was edited by sensitive on Apr 15 2008 04:37pm
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 15 2008 04:48pm
Quote (Tsubasa @ Sun, Jan 27 2008, 11:58pm)
Bij de tradinggrounds

Om items te kopen betaal je met forumgold. Dus je zou eerst wat items moeten verkopen voordat je andere items kunt kopen.

Kijk in de pricelist wat je voor je items kan krijgen


100% nice..
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Apr 15 2008 05:53pm
Quote (sensitive @ Tue, Apr 15 2008, 11:37pm)
haha ik kom net op me eerste topic terug biggrin.gif

met meer fg/posts+ beter profile biggrin.gif


SCHIJT AAN! sleep.gif
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Apr 16 2008 04:54am
spammen
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 16 2008 08:49am
doen alsof je meer bent dan je eigelijk bent.
indien je daar niet goed in bent, wordt je afgezeken vernedert en nog veel meer door de mensne die er wel goed in zijn.
indien je een van deze mensen bent, loop je hoogst waarschijnlijk een minderwaardigheidscomplex op, indien je deze nog nie had voor je hier kwam, en ben je voor de rest van je leven zinloos voor de rest van de maatschappij
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 08:53am
Quote (Tha_Axid @ Wed, Apr 16 2008, 03:49pm)
doen alsof je meer bent dan je eigelijk bent.
indien je daar niet goed in bent, wordt je afgezeken vernedert en nog veel meer door de mensne die er wel goed in zijn.
indien je een van deze mensen bent, loop je hoogst waarschijnlijk een minderwaardigheidscomplex op, indien je deze nog nie had voor je hier kwam, en ben je voor de rest van je leven zinloos voor de rest van de maatschappij


En als je daar niet goed in bent.. kijk maar naar Badboydegekste

Een voorbeeld hoe het niet moet: Zompy
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Apr 16 2008 08:54am
Quote (Sarpedon @ Wed, 16 Apr 2008, 16:53)
En als je daar niet goed in bent.. kijk maar naar Badboydegekste

Een voorbeeld hoe het niet moet: Zompy


Posts: 867 (166.1 per day)
Sukkel..
Banned
Posts: 1,003
Joined: Apr 11 2008
Gold: 915.00
Apr 16 2008 08:55am
Quote (CorvX @ Wed, Apr 16 2008, 03:54pm)
Posts: 867 (166.1 per day)
Sukkel..


beter 166 posts per dag dan 50% warn rofl.gif

This post was edited by Sarpedon on Apr 16 2008 08:56am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll