Quote (Tha_Axid @ Wed, Apr 16 2008, 03:49pm)
doen alsof je meer bent dan je eigelijk bent.
indien je daar niet goed in bent, wordt je afgezeken vernedert en nog veel meer door de mensne die er wel goed in zijn.
indien je een van deze mensen bent, loop je hoogst waarschijnlijk een minderwaardigheidscomplex op, indien je deze nog nie had voor je hier kwam, en ben je voor de rest van je leven zinloos voor de rest van de maatschappij
En als je daar niet goed in bent.. kijk maar naar Badboydegekste
Een voorbeeld hoe het niet moet: Zompy