d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Help Met Schoenen Zoeken
Prev12347Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 27 2008 02:32pm
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 21:31)
Reported


get real, niemand kijkt naar dit forum
je zou hier iedereen uit kunne moorden en dan kome ze er nog niet achter.
en wat is trouwens de overtreding in die post?
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 02:33pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, Jan 27 2008, 08:32pm)
get real, niemand kijkt naar dit forum
je zou hier iedereen uit kunne moorden en dan kome ze er nog niet achter.
en wat is trouwens de overtreding in die post?


Onee? waarom heb ik er dan voor gezorgt dat badboy 24 uur ban heeft + 10% warn?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 27 2008 02:38pm
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 22:33)
Onee? waarom heb ik er dan voor gezorgt dat badboy 24 uur ban heeft + 10% warn?


Omdat je naadje bent. Die Frisco heeft geen online winkel, of vergis ik me?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 27 2008 03:02pm
Quote (Tsubasa @ Sun, Jan 27 2008, 08:31pm)
Reported


reporten doe je met de report button. niet met de reply button
Jan 27 2008 03:58pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 27 2008 04:09pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 27 Jan 2008, 21:38)
Omdat je naadje bent. Die Frisco heeft geen online winkel, of vergis ik me?


Volgens mij niet, amar ze zitten iig in Arnhem tongue.gif]

edit: @ Gehawky: Domme nerd.

This post was edited by uNoTopia on Jan 27 2008 04:09pm
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 04:34pm
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 22:33)
Onee? waarom heb ik er dan voor gezorgt dat badboy 24 uur ban heeft + 10% warn?


suspension is overrated.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 04:45pm
Quote (edujackass @ Sun, Jan 27 2008, 10:34pm)
suspension is overrated.


LOL

Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 04:50pm
Quote (edujackass @ Sun, Jan 27 2008, 10:34pm)
suspension is overrated.


Anyway hij was wel KEIHARD geowned ik lach me nu nog rot als ik er aan terug denk
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 04:52pm
meschien browsde er toevallig een mod langs en was het helemaal niet dankzij je ''reported''
ik ga je doublepost reporten. en je commentaar ''LOL'' ook
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12347Next
Closed New Topic New Poll