Quote (Wuben[NM] @ Sun, 27 Jan 2008, 21:38)
Omdat je naadje bent. Die Frisco heeft geen online winkel, of vergis ik me?
Volgens mij niet, amar ze zitten iig in Arnhem

]
edit: @ Gehawky: Domme nerd.
This post was edited by uNoTopia on Jan 27 2008 04:09pm