Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 06:10pm)
omg wat ben jij .....
jij bent dus 100% gehawkt..
en als je dat niet bent zal ik je precies hetzelfde behandelen
e/ ik zie geen link jij wel?
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 06:05pm)
if you need pr0n here you seriously have some issues..
there are enough free sites go wank there kid.
Je bent keihard ge owned

Edit: Oh je hebt die extra 10% al
This post was edited by Tsubasa on Jan 27 2008 12:26pm