d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Photoshop
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 12:09pm
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 19:07)
Reported for spam.. please stay ontopic


reorted voor achterlijkheid
Engels praten op een nederlands forum
het spammen van de regels
en het zelfbelang van een +


ey WAT EEN IRONIE !!

owja als je zo "goed" bent om dutch forum te vinden zoek dan ook ff het graphics forum

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 27 2008 12:09pm
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 12:11pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 06:09pm)
reorted voor achterlijkheid
Engels praten op een nederlands forum
het spammen van de regels
en het zelfbelang van een +


ey WAT EEN IRONIE !!

owja als je zo "goed" bent om dutch forum te vinden zoek dan ook ff het graphics forum


zelfbelang is grammaticaal onjuist

het is eigenbelang

als je mij probeert weg te jagen leer dan eerst fatsoenlijk nederlands
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 12:12pm
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 19:11)
zelfbelang is grammaticaal onjuist

het is eigenbelang

als je mij probeert weg te jagen leer dan eerst fatsoenlijk nederlands


wjoow ik jaag niemand weg ik zeg dat je nu al een kk kneus bent

dat is alles hoor lol, kind.

Ps : ooit gehoord van dyslectie? Niet denken dat je alles weet je moet overal rekening meehouden.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 27 2008 12:13pm
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 12:13pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 06:12pm)
wjoow ik jaag niemand weg ik zeg dat je nu al een kk kneus bent

dat is alles hoor lol, kind.


Vanaf het begin zit je al raar te doen tegen mij..

kk kneus = offensive dus reported
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 27 2008 12:16pm
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 19:11)
zelfbelang is grammaticaal onjuist

het is eigenbelang

als je mij probeert weg te jagen leer dan eerst fatsoenlijk nederlands


Er is niks grammaticaals aan.
Het is semantisch incorrect.

Leer fatsoenlijk Nederlands.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 12:18pm
Quote (WemyNM @ Sun, 27 Jan 2008, 19:16)
Er is niks grammaticaals aan.
Het is semantisch incorrect.

Leer fatsoenlijk Nederlands.


heart.gif wub.gif

hij report je voor offtopic hoor ^^
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 12:20pm
Quote (WemyNM @ Sun, Jan 27 2008, 06:16pm)
Er is niks grammaticaals aan.


Het is 100% grammaticaal onjuist ga je schoolgeld maar terugvragen tongue.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 27 2008 12:21pm
Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 19:20)
Het is 100% grammaticaal onjuist ga je schoolgeld maar terugvragen tongue.gif


Ga jij eerst maar eens naar school.
Member
Posts: 370
Joined: Jan 27 2008
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 27 2008 12:22pm
Quote (WemyNM @ Sun, Jan 27 2008, 06:21pm)
Ga jij eerst maar eens naar school.


Dit vond ik geen leuke opmerking icon_pointr.gif reported for personal attacks
Member
Posts: 14,092
Joined: Dec 26 2005
Gold: 0.00
Jan 27 2008 12:31pm
Quote (BadBoyDeGekste)

Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 19:22)
Dit vond ik geen leuke opmerking icon_pointr.gif reported for personal attacks


XD hahahhahahhaha

die gast is echt leuk ^^

reported voor offtopic btw.

ik denk dat wemy ----- hier zit en jij






















































































jij zit hier ergens -----

Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll