Quote (Tsubasa @ Sun, 27 Jan 2008, 19:07)
Reported for spam.. please stay ontopic
reorted voor achterlijkheid
Engels praten op een nederlands forum
het spammen van de regels
en het zelfbelang van een +
ey WAT EEN IRONIE !!
owja als je zo "goed" bent om dutch forum te vinden zoek dan ook ff het graphics forum
This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 27 2008 12:09pm