d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 100 Fg
Prev12347Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 27 2008 05:10am
Sorry maar deze topic is weer een gooi naar de meest achterlijke topic van het jaar, zoals de vorige 100.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 05:21am
Quote (Hellskin @ Sun, 27 Jan 2008, 05:25)
ik ken de regels idd. je mag niet aanzetten tot geweld.
ik kan hier zelfs aangifte van doen bij de politie.


ach de topic is niet serieus..

maar je mag niet bedelen voor fg man ^

en nee ik ben geen narcist
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 27 2008 05:41am
Ik vraag me alleen af waarom hij nog steeds niet gelosered wordt. :/

En hij wou met nieuwe accounts nog meer lemonparty pics posten. Maar er is een regel waardoor je geen pics kan posten onder de 15posts. Dus maakte hij maar enkele spamposts..

Ohja, secondje ik upload even een S/S.

edit:


Die eerste PM was nadat ik hem weer had gereport. happy.gif

This post was edited by Toasts on Jan 27 2008 05:42am
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 27 2008 06:08am
Ja dat vraag ik me eigenlijk ook af: hij heeft zelf in een topic toegegeven dat hij multi is, hij heeft een hele hoop flames, spam en porno gepost en hij heeft nog steeds maar 30% warn... Ik snap het niet echt. Als je al zijn topics kan zitten sluiten, zijn posts kunt verwijderen en hem kunt warnen dan kan je hem toch ook gewoon bannen? Han, kan jij je er niet eens mee moeien? Als je Remy tijdelijk kunt laten schorsen omdat hij jou 1 keer beledigt dan is dit toch ook wel doenbaar.
Member
Posts: 10,777
Joined: Sep 14 2005
Gold: 12,649.00
Jan 27 2008 06:26am
Hehe, Han has the powah?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 27 2008 08:50am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 11:21am)
ach de topic is niet serieus..


leg dat de politie maar uit als ze je ondervragen.

Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jan 27 2008, 11:21am)
^

en nee ik ben geen narcist


weet je dat zeker?

Quote
Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen.


Quote
kan zelfs een onderontwikkeld inlevingsvermogen hebben.


Quote
Zoals een junk heroine nodig heeft, is de narcist altijd op zoek naar aandacht.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 08:50am
Quote (ReadyAimFire @ Sun, 27 Jan 2008, 14:08)
Ja dat vraag ik me eigenlijk ook af: hij heeft zelf in een topic toegegeven dat hij multi is, hij heeft een hele hoop flames, spam en porno gepost en hij heeft nog steeds maar 30% warn... Ik snap het niet echt. Als je al zijn topics kan zitten sluiten, zijn posts kunt verwijderen en hem kunt warnen dan kan je hem toch ook gewoon bannen? Han, kan jij je er niet eens mee moeien? Als je Remy tijdelijk kunt laten schorsen omdat hij jou 1 keer beledigt dan is dit toch ook wel doenbaar.


kun je nagaan hoe stom het is dat ik gewoon 90% heb gekregen. egt voor allerlij onzin als spam door feargod vooral en ook nog een dubbele warn door 2 verschillende mods voor het noemen van woorden die verwijzen naar een erge site. belachelijk gewoon.

@bbdg, je topic failt. slechte poging om beter te lijken als gehawk.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 08:52am
Quote (Hellskin @ Sun, 27 Jan 2008, 15:50)


in principe heeft iedereen een vorm van aand8 nodig, je kan niet zomaar iedereen een narcist noemen omdat je net toevallig weet wat het betekend.

Quote (edujackass @ Sun, 27 Jan 2008, 15:50)
kun je nagaan hoe stom het is dat ik gewoon 90% heb gekregen. egt voor allerlij onzin als spam door feargod vooral en ook nog een dubbele warn door 2 verschillende mods voor het noemen van woorden die verwijzen naar een erge site. belachelijk gewoon.

@bbdg, je topic failt. slechte poging om beter te lijken als gehawk.


jij hebt gepost dus ik vind em geslaagd heart.gif


kutn44p

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 27 2008 08:53am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 27 2008 09:12am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 27 Jan 2008, 16:52)
jij hebt gepost dus ik vind em geslaagd heart.gif


kutn44p


ja ik dacht al dat je homofiel was.

1 4m st1l pwn u.

nerd.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 27 2008 09:13am
Quote (edujackass @ Sun, 27 Jan 2008, 16:12)
ja ik dacht al dat je homofiel was.

1 4m st1l pwn u.

nerd.


leer nou eens Engels jezus christus..

je doet netalsof maar ik denk dat je echt overal in zuigt eduardus.
BTW NICE QUOTE, sukkel...

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 27 2008 09:14am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12347Next
Closed New Topic New Poll