d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Badboydegekste Is Bang
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 26 2008 01:34pm
Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 20:22)
Gefrustreerd?


jij mss? jij zei dat je weg ging en nu ben je hier nog.. wie is er dan gefrustreerd??
Member
Posts: 54,178
Joined: Nov 2 2006
Gold: 62.69
Jan 26 2008 01:46pm
Quote (JurK. @ Sat, Jan 26 2008, 06:50pm)
je bent wel n beetje geobsedeerd he..?

en nee, ik bewaar over t algemeen geen foto's van mannen die hun tepelpiercing laten zien..


iew wie laat dat nu eig zien-.-
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 26 2008 01:50pm
gehawk post ff link naar imageshack van die originele foto zodag ik em ook kan opslaan en editen.
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 01:51pm
sec

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14398335&f=259

This post was edited by gehawk on Jan 26 2008 01:52pm
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 26 2008 02:08pm
Quote (gehawk @ Sat, Jan 26 2008, 06:48pm)
Zo bang dat hij zijn tepelpiercing foto heeft verwijderd van hyves.. heeft iemand die foto nog? Dan upload ik hem ff op hotornot.com tongue.gif


dat was de enige foto waarom z'n hoofd nog enigsinds normaal leek.
de enige foto waar meisjes misschien nog wat in hem zouden zien

op de rest van de foto's heeft hij een lelijk hoofd. dus ik neem aan dattie em wel terug gaat zetten.

haha
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 26 2008 02:30pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 26 Jan 2008, 20:55)
rofl kheb een fan ^^


thumbsup.gif

Ik snap het niet hoor ,die gastjes

Maarjah BBDG laatje niet wegpesten hoor tongue.gif

Quote (Hellskin @ Sat, 26 Jan 2008, 22:08)
dat was de enige foto waarom z'n hoofd nog enigsinds normaal leek.
de enige foto waar meisjes misschien nog wat in hem zouden zien

op de rest van de foto's heeft hij een lelijk hoofd. dus ik neem aan dattie em wel terug gaat zetten.

haha


en jij bent Medi

This post was edited by tenshinhan on Jan 26 2008 02:31pm
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 02:33pm
Quote (tenshinhan @ Sat, Jan 26 2008, 08:30pm)
en jij bent Medi


Als je med bent mag je nog wel een mening hebben hoor.. Volgens mij ben jij gewoon de multi van badboy
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll