Quote (Xepo @ Sat, Jan 26 2008, 05:35pm)
Ik ben een narcist.
ik heb medelijde met je
Quote (wiki de enige waarheid)
Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen.
Quote
kan zelfs een onderontwikkeld inlevingsvermogen hebben.
Quote
Zoals een junk heroine nodig heeft, is de narcist altijd op zoek naar aandacht.
mannetje
This post was edited by Hellskin on Jan 26 2008 05:15pm