d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Xepo
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 26 2008 01:35pm
Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 18:50)
Zal ik je helpen naar de 100%?


bob krijgt geen 100%, tegen die tijd gebruikt hij jedi mind tricks om het terug naar 80% te krijgen
Jan 26 2008 05:00pm
Inappropriate Post Content
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 26 2008 05:15pm
Quote (Xepo @ Sat, Jan 26 2008, 05:35pm)
Ik ben een narcist.


ik heb medelijde met je

Quote (wiki de enige waarheid)
Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen.

Quote
kan zelfs een onderontwikkeld inlevingsvermogen hebben.

Quote
Zoals een junk heroine nodig heeft, is de narcist altijd op zoek naar aandacht.









mannetje

This post was edited by Hellskin on Jan 26 2008 05:15pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll