d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Badboydegekste
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 26 2008 12:35pm
Quote (JurK. @ Sat, 26 Jan 2008, 18:23)
vraagje. wat maakt het uit dat (of?) hij nog maagd is? zit dat je zo dwars?


jij tuurlijk stoort hem dat.
omdat hij gewoon geen kan hebben happy.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 12:37pm
Quote (ben6660 @ Sat, 26 Jan 2008, 19:35)
jij tuurlijk stoort hem dat.
omdat hij gewoon geen kan hebben happy.gif


dat is echt logica van "lekmenvesje"

sorry maar dat sloeg echt nergens op!
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 26 2008 12:37pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 26 Jan 2008, 18:37)
dat is echt logica van "lekmenvesje"

sorry maar dat sloeg echt nergens op!


neen dank u ben geen homo
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 26 2008 12:38pm
ja dat was natuurlijk als grapje bedoelt.

focken hell /facepalm.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 12:40pm
Quote (ben6660 @ Sat, 26 Jan 2008, 19:37)
neen dank u ben geen homo


jij mag blijven....
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 12:40pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 26 2008, 05:58pm)
jij bent het levende bewijs ^^

haha omdat jij geen zelfvertrouwen hebt?
kut maagd van 20


Waarom zou ik geen zelfvertrouwen hebben? Waar basseer je dat op? lol

Volgens mij ben je gewoon gefrustreerd omdat je op je 8e ontmaagd ben door pappa of raak ik nu een gevoelige snaar?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll