Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 26 2008, 05:58pm)
jij bent het levende bewijs ^^
haha omdat jij geen zelfvertrouwen hebt?
kut maagd van 20
Waarom zou ik geen zelfvertrouwen hebben? Waar basseer je dat op? lol
Volgens mij ben je gewoon gefrustreerd omdat je op je 8e ontmaagd ben door pappa of raak ik nu een gevoelige snaar?