d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Edujackass
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 08:03am
Quote (Tha_Axid @ Sat, 26 Jan 2008, 14:53)
nee ik reply op jouw replies


stalker
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 26 2008 08:07am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 26 Jan 2008, 15:03)
stalker


loser
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 08:09am
Quote (edujackass @ Sat, Jan 26 2008, 10:43am)
*added to yoghurtlist*

naja thanks voor je fg. ik zal je multi acc accusation niet meer bumpen aangezien het die mensen tog geen fuck kan schelen.
het zal tog nog minstens 3 maanden duren voor ik 1 warn weg krijg. als njaguar mn pms leest dan.. na het sturen van de pm kan het ook nog 3 maanden duren tot ik antwoord krijg.


precies deze plaats wordt gerunned door corrupte mensen

het is leuk om een week of 2 lekker te trollen/flamen maar langer dan dat is wel erg saai hoor. ik snap dan ook niet waarom jullie het volhouden lol

mods doen niks behalve als je 200+ dollar doneert = triest of als je familie bent van een moderator/trusted = triest

dit was mijn laatste post

nog een keer flamen:

badboy kanker op jij vieze rat!
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 08:11am
ik had stiekem nog een keer gepost

dan wordt dit wel mijn laatste post

STERF BADBOY VUILE KANKER RAT
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 08:18am
Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 15:11)
ik had stiekem nog een keer gepost

dan wordt dit wel mijn laatste post

STERF BADBOY VUILE KANKER RAT


fijn dat je in je laatste posts aan mij denkt

netalsof je me kent,jij bent een 20 jaar oude maagd die eruit ziet als een homo fiel lol.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 26 2008 08:18am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 26 2008 08:32am
badboy was op zijn 12de al geen maagd meer. mede dankzij oudere neef.
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 26 2008 08:56am
Ehm even voor de duidelijkheid, ik ben geen multi van hem, volgens mij probeert hij wat mensen die hij niet mag in de maling te nemen lol...
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 26 2008 08:57am
Quote (robuust @ Sat, 26 Jan 2008, 15:56)
Ehm even voor de duidelijkheid, ik ben geen multi van hem, volgens mij probeert hij wat mensen die hij niet mag in de maling te nemen lol...

Van wie wel?
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 26 2008 09:00am
Quote (WemyNM @ Sat, 26 Jan 2008, 14:57)
Van wie wel?


laten we zeggen dat ik niet in dit rijtje thuis hoor:

Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 10:19)
Hoi Edu

Heb je net mijn laatste gold gegeven als stimulans om je warnings weg te werken.
Ik ga weg dus geen uber zinloze posts meer van mij. Hoop wel dat badboy ook opdonderd.. dan is de vrede herstelt hier tongue.gif 

Groeten,

Gehawk
Akiraprise
Goonzu
Jheronymus
Alien2kk
Tomtom2k
Robuust
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
Jan 26 2008 09:03am
Quote (robuust @ Sat, 26 Jan 2008, 17:00)
laten we zeggen dat ik niet in dit rijtje thuis hoor:


Gefeliciteerd!

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll