d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Badboy Heeft Zijn Vader Verkracht
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 26 2008 08:07am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 26 Jan 2008, 15:02)
dat is niet waar


dat is wel waar
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 26 2008 08:10am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 26 2008, 02:02pm)
dat is niet waar


je wordt uitgekotst dat komt op hetzelfde neer
Member
Posts: 7,165
Joined: Jan 31 2005
Gold: 526.11
Jan 26 2008 08:22am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 26 Jan 2008, 15:02)
dat is niet waar


je bent overal niet gewenst hand.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 08:22am
Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 15:10)
je wordt uitgekotst dat komt op hetzelfde neer


ey leugenaar ! ben je verslaafd ofzo?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 26 2008 10:15am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 26 Jan 2008, 14:22)
ey leugenaar ! ben je verslaafd ofzo?


Jonge, als hij voor je stond stond jij al lang 12 kleuren stront te poepen.

Echt, dat iemand die eruit ziet als jij zoiets durft te zeggen. HAHAHAHAAH.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Jan 26 2008 10:28am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, 26 Jan 2008, 17:15)
Jonge, als hij voor je stond stond jij al lang 12 kleuren stront te poepen.

Echt, dat iemand die eruit ziet als jij zoiets durft te zeggen. HAHAHAHAAH.


als bbdg voor jou staat, doe je ook niet veel..
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 26 2008 10:33am
ik doe een nippletwist en scheur die piercing uit zen tepel.

edit//// volges mij blijft hij hier nog posten om zo zijn posts omhoog te blijven halen zodat hij zijn poofies beter kan verkopen

This post was edited by edujackass on Jan 26 2008 10:33am
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 26 2008 10:37am
Quote (gehawk @ Sat, 26 Jan 2008, 01:07)
Dit las ik vanmorgen in de krant

wat een kankerrat he

hahahahahahaha


Neurt...
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 26 2008 10:46am
Quote (Godsterrorforce @ Sat, 26 Jan 2008, 16:28)
als bbdg voor jou staat, doe je ook niet veel..


Ik zou die lieve teddybeer een aai over zijn bol geven!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 26 2008 10:49am
Quote (MilkAndCookies @ Sat, 26 Jan 2008, 17:46)
Ik zou die lieve teddybeer een aai over zijn bol geven!


wub.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll