d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Examens Zijn Oerneig Gedaan! > Yarrr!
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 25 2008 10:58am
Quote (Hellskin @ Fri, 25 Jan 2008, 17:51)
wat is oerneig?

Quote (Mezelf)
Dat is Oost-Vlaams voor VET COOL.

Eigenlijk past 'oerneig' niet in die context. Verder is 't een lelijk (dialect)woord. LELIJK, DANNY, LEES JE HET?

Quote (Hellskin @ Fri, 25 Jan 2008, 17:51)
wat is Yarrr! ?

Zoiets als: HOERA
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 25 2008 11:03am
Quote (�?NNI @ Fri, Jan 25 2008, 05:58pm)
Zoiets als: HOERA


YARRRRRR OERE FUCKING NEIG!!!!
duvels op ene nuchtere maag is ooooooh oh zo zalig!

En het oostvlaamsche (wettersche) dialect is zo te bewonderen, gef laar tie!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 25 2008 11:06am
GEKKE BELG

Meas is lekkerder. En boterhammen met pindakaas. Kamerolifantjes, Winnie The Pooh, je weet?
Member
Posts: 1,782
Joined: Jan 13 2007
Gold: 1,671.80
Jan 25 2008 11:08am
Quote (�?NNI @ Fri, 25 Jan 2008, 18:06)
GEKKE BELG

Meas is lekkerder. En boterhammen met pindakaas. Kamerolifantjes, Winnie The Pooh, je weet?


1. Het is Maes
2. Duvel >>> Maes
tongue.gif

en edit:
3. Ik heb maandag en woensdag nog examen sad.gif

This post was edited by de_krikke on Jan 25 2008 11:08am
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 25 2008 11:08am
wat heeft eenkamerolifant ermee yte maken garben.?
ik wseet niet joh!
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 25 2008 11:11am
danny, dank je voor m'n nieuwe sig
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 25 2008 11:11am
Ik heb nog tot volgende week donderdag sad.gif
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 25 2008 11:14am
Quote (Ov2rkill @ Fri, 25 Jan 2008, 18:08)
wat heeft eenkamerolifant ermee yte maken garben.?
ik wseet niet joh!

Kamerolifantjes zijn de natuurlijke vijand van lelijke dialecten.

Drinkt er nog ene, zatlap!
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jan 25 2008 11:17am
Quote (mUMmY- @ Fri, 25 Jan 2008, 17:54)
In welke klas ben je van vwo naar havo gegaan? Ik heb namelijk ook 2 jaar atheneum gedaan, en doe nu ook havo 5. Merkte niet bijster veel verschil.

Oh, ik heb trouwens m'n SE's verneukt, voor wie het wil weten. Heb 4 (van de 7) cijfers teruggehad, waarvan 3 onvoldoendes.


Van 5 VWO naar 5Havo
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 25 2008 11:22am
Ik ben ook net terug van mijn laatste examen, vanavond de resterende hersencellen liefdevol vermoorden met alcohol!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll