Quote (mUMmY- @ Wed, Jan 23 2008, 04:04pm)
Nee, maar als een moderator een dochter heeft is ze natuurlijk makkelijker te vertrouwen. Overigens kreeg ze die niet bij het registreren, maar pas nadat ze het echt bewezen had. Meer familiepolitiek, trouwens. =)
blijf het toch nogal oneerlijk vinden
mssn niet meteen na registratie maar het zal niet veel schelen
en hoe kan je nu jezelf bewijzen op 4 maand?