d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eerste 07 Mediator? > Discus
Prev12348Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jan 23 2008 10:01am
dus iemand die familie is van een moderator moet niet eens bewijzen dat ie trusted is? krijgt gwn tagje voorgeschoteld bij het registreren , wat een vriendenpolitiek ohmy.gif
btw waar staat dhet dat ze dochter is van tex?
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 23 2008 10:02am
Quote (mUMmY- @ Wed, 23 Jan 2008, 16:00)
Dat zal het zijn! 2,000 posts trouwens; hoezee!

http://forums.d2jsp.org/user.php?i=334935 bedoelde ik in m'n vorige post.


ow lol zag het niet eens dat ik 2k posts had biggrin.gif
die heb ik nog niet gezien (die persoon van link)

@cranium ik zit in hun giuld en op hun vent ik weet het wel ondetussen wink.gif
@zero is geen gok lol

This post was edited by ben6660 on Jan 23 2008 10:03am
Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold: 6,237.00
Jan 23 2008 10:02am
Quote (cranium-sf @ Wed, 23 Jan 2008, 17:01)
dus iemand die familie is van een moderator moet niet eens bewijzen dat ie trusted is? krijgt gwn tagje voorgeschoteld bij het registreren , wat een vriendenpolitiek ohmy.gif
btw waar staat dhet dat ze dochter is van tex?


....

nergens omdat het maar een gokje is..

Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 23 2008 10:04am
Quote (cranium-sf @ Wed, 23 Jan 2008, 17:01)
dus iemand die familie is van een moderator moet niet eens bewijzen dat ie trusted is? krijgt gwn tagje voorgeschoteld bij het registreren , wat een vriendenpolitiek ohmy.gif
btw waar staat dhet dat ze dochter is van tex?


Nee, maar als een moderator een dochter heeft is ze natuurlijk makkelijker te vertrouwen. Overigens kreeg ze die niet bij het registreren, maar pas nadat ze het echt bewezen had. Meer familiepolitiek, trouwens. =)

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=14441302&f=27&st=50
Wordt een paar keer gezegd dat ze de dochter van Texazon is.

This post was edited by mUMmY- on Jan 23 2008 10:07am
Member
Posts: 7,165
Joined: Jan 31 2005
Gold: 526.11
Jan 23 2008 10:04am
joh, d2jsp vriendjes politiek? dat meen je toch niet zeg!
nutteloos topic echt tt.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jan 23 2008 10:07am
Quote (mUMmY- @ Wed, Jan 23 2008, 04:04pm)
Nee, maar als een moderator een dochter heeft is ze natuurlijk makkelijker te vertrouwen. Overigens kreeg ze die niet bij het registreren, maar pas nadat ze het echt bewezen had. Meer familiepolitiek, trouwens. =)


blijf het toch nogal oneerlijk vinden
mssn niet meteen na registratie maar het zal niet veel schelen
en hoe kan je nu jezelf bewijzen op 4 maand?
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 23 2008 10:09am
Quote (cranium-sf @ Wed, 23 Jan 2008, 16:07)
blijf het toch nogal oneerlijk vinden
mssn niet meteen na registratie maar het zal niet veel schelen
en hoe kan je nu jezelf bewijzen op 4 maand?


maja het heeft wel een punt he
niet alles is eerlijk op dit forum moest ja al weten ondertusse biggrin.gif
Member
Posts: 2,828
Joined: Jul 6 2005
Gold: 6.00
Jan 23 2008 10:09am
http://forums.d2jsp.org/user.php?i=334935 zij is ook nieuwe mediator :>
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 23 2008 10:09am
Quote (cranium-sf @ Wed, 23 Jan 2008, 17:07)
blijf het toch nogal oneerlijk vinden
mssn niet meteen na registratie maar het zal niet veel schelen
en hoe kan je nu jezelf bewijzen op 4 maand?


Als het de dochter van een mod is kun je er vantevoren vaak al vanuit gaan dat diegene niet gaat lopen scammen op d2jsp. Als diegene zich dan 4 maanden gedraagt en mensen helpt / weet ik het wat allemaal, zie ik geen reden om diegene geen tag te geven. Maar misschien heb ik het wel helemaal fout hoor.
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jan 23 2008 10:12am
Quote (mUMmY- @ Wed, Jan 23 2008, 04:09pm)
Als het de dochter van een mod is kun je er vantevoren vaak al vanuit gaan dat diegene niet gaat lopen scammen op d2jsp. Als diegene zich dan 4 maanden gedraagt en mensen helpt / weet ik het wat allemaal, zie ik geen reden om diegene geen tag te geven. Maar misschien heb ik het wel helemaal fout hoor.


ik help al 3jaar tongue.gif gimme tag?
dat werkt zo niet hoor smile.gif nuja dat ze dochter is van mod zal er wel grote rol in spelen , maar toch vind ik dat regels er voor iedereen het zelfde moeten zijn
als je vader politie is ,maakt dat dat jij niks kunt stelen?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12348Next
Closed New Topic New Poll