d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Tof Is Het Als
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 23 2008 08:41am
carnaval !!!!
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 23 2008 09:34am
Quote (AverageJoe @ Wed, 23 Jan 2008, 12:15)
ga jij eens eventjes snel naar je kamer en je daar zitten schamen mad1.gif


Okay, Otto Normalverbraucher
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 23 2008 11:03am
Quote (Tha_Axid @ Wed, Jan 23 2008, 11:00am)
carnaval is voor landbouwwerkers!


watnou carnaval.

in brazilie. daar weten ze tenminste wat carnaval is
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 23 2008 11:15am
Quote (Hellskin @ Wed, Jan 23 2008, 06:03pm)
watnou carnaval.

in brazilie. daar weten ze tenminste wat carnaval is


En kinderprostitutie.

Maar wel goeie carnaval!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 23 2008 11:44am
doublepost. lees dan die moederneukende topiclijst voordat je er 1 maakt man

/nu kan ik hem zelf eigenljk niet meer vinden die topic O_O
weet nog dat tom poste daar dat de drank wel leuk was. en dat het voor de rest zuigde

This post was edited by edujackass on Jan 23 2008 11:52am
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 23 2008 11:45am
Quote (edujackass @ Wed, 23 Jan 2008, 18:44)
doublepost. lees dan die moederneukende topiclijst voordat je er 1 maakt man


sry, zo diep gaat mijn interesse in deze dump nou ook weer niet ohmy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll