d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Habbo
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 23 2008 09:23am
Quote (Toasts @ Wed, 23 Jan 2008, 16:21)
Man, hou je bek of ik sla hem dicht, als je hier nu IRL voor me stond had je al 100 kleuren schijt in je broek.


kan je ook vechten met habbo mannetjes?
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 23 2008 09:25am
Quote (JurK. @ Wed, 23 Jan 2008, 17:23)
kan je ook vechten met habbo mannetjes?


Je moeder.

happy.gif

Ok, ik stop weer met m'n geslaagde imitatie.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jan 23 2008 09:32am
Quote (Toasts @ Wed, 23 Jan 2008, 16:25)
Je moeder.

happy.gif

Ok, ik stop weer met m'n geslaagde imitatie.


kidbashen is verboden in nederland
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 23 2008 11:00am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Jan 23 2008, 03:13pm)


toast hou je bek man jwt je moeder enzo..


van alles wat je mogelijk had kunnen reageren vind ik dit wel een van de meest trieste dingen.

je ken het op inhoudelijk vlak niet meer winnen en je probeerd iemand persoonlijk te pakken.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 23 2008 11:01am
Quote (Toasts @ Wed, 23 Jan 2008, 16:21)
Man, hou je bek of ik sla hem dicht, als je hier nu IRL voor me stond had je al 100 kleuren schijt in je broek.


hahahaha en als ik tegenover je stond had je de tijd niet om te schijten,,

heerlijk potje bluffen over internetforum
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Jan 23 2008 11:02am
Quote (CpTJenJen @ Wed, 23 Jan 2008, 19:01)
hahahaha en als ik tegenover je stond had je de tijd niet om te schijten,,

heerlijk potje bluffen over internetforum


Hehe, je hebt duidelijk de post waarop deze gebaseerd was niet gelezen.
Het was nog wel je machtige guild leader die deze heeft gemaakt.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 23 2008 11:04am
Quote (Toasts @ Wed, 23 Jan 2008, 18:02)
Het was nog wel je machtige guild leader die deze heeft gemaakt.

Hah, dikke diss.

Waarom zit je eigenlijk in die guild, CpTJenJen?
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 23 2008 11:22am
Quote
started OMG-PvP for 2 main reasons , firstly to give a chance for friends / anyone to come together under one name. As well as that ,
it will give a chance for me and guild members to greet each other and help one another. OMG-PvP had already made it's way through
the usual duel games , as shown above.


Waarom zou je het niet joinen is de betere vraag!
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 23 2008 11:25am
Quote (triple_han @ Wed, 23 Jan 2008, 18:22)
Waarom zou je het niet joinen is de betere vraag!


Ik vond het niveau Engels al dermate goed dat ik dacht dat BBDG een cursus ondergaan had. Totdat ik las dat de charter door iemand anders gemaakt was. Weer een illusie verdwenen. sad.gif

Edit: Vat het niet persoonlijk op, BBDG. < 3

This post was edited by mUMmY- on Jan 23 2008 11:31am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 23 2008 11:31am
Quote (Toasts @ Wed, 23 Jan 2008, 18:02)
Hehe, je hebt duidelijk de post waarop deze gebaseerd was niet gelezen.
Het was nog wel je machtige guild leader die deze heeft gemaakt.


had ik wel, en wat jullie tegen hem hebben doet me vrij weinig ..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12347Next
Add Reply New Topic New Poll