Quote (ben6660 @ Tue, 22 Jan 2008, 23:34)
heb ik al gehad was in een week kapot aan het schermpje lol (zat in broekzak terwijl het gebeurt moest zijn)
Hoe heb je da dan voor mekaar gekregen?

na een week al O_o
Quote (edujackass @ Tue, 22 Jan 2008, 23:38)
maar de mijne is
nog duurder
waardoor ik dus het coolst ben jongens.
nokia 6300ftw.
en ga jij alsjeblieft weer heel snel weg. ik weet nog de laatste keer dat je hier kwam aankruipen.
Wat maakt het nou uit dat ie duurder is... heeft niks met cool zijn te maken.. (
maybe ben jij dan beetje oppervlakkig als jij zo denkt...)
Het is gewoon wat je zelf liever wil.
Nokia
6300 is ook een leuke telefoon, maar ik heb liever de
N82, daarom heb ik die ook besteld..
En ik kan zelf beslissen of ik hier wel of niet rond hang, heb ik jou niet voor nodig om die keus te maken.Quote (triple_han @ Tue, 22 Jan 2008, 23:49)
Nokia N70

blijft wel een goede telefoon, na anderhalf jaar doet alles het nog prima.
ik heb ook de N70 (2jaar oud nu), en heeft flink kuren en daarom dus nieuwe telefoon besteld, omdat mijn N70 het niet lang meer volhoudt
In begin was ik blij met mijn
N70
2 jaar geleden was het echt één van de betere telefoons