d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gsm's > Welke Heb Je?
Prev123412Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 22 2008 04:38pm
Quote (MinoSo_NL @ Wed, 23 Jan 2008, 00:25)
Heb Nokia N82 besteld

als goed is komt ie één deze dagen binnen biggrin.gif


maar de mijne is
nog duurder
waardoor ik dus het coolst ben jongens.
nokia 6300ftw.
en ga jij alsjeblieft weer heel snel weg. ik weet nog de laatste keer dat je hier kwam aankruipen.

This post was edited by edujackass on Jan 22 2008 04:39pm
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 22 2008 04:41pm
Quote (edujackass @ Tue, 22 Jan 2008, 22:38)
maar de mijne is
nog duurder
waardoor ik dus het coolst ben jongens.
nokia 6300ftw.
en ga jij alsjeblieft weer heel snel weg. ik weet nog de laatste keer dat je hier kwam aankruipen.


ok lol prijzen mensen!!
mijne was 614euro (all in package)
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 22 2008 04:44pm
die neemt het nog serieus ook. focken hell
/facepalm.
Member
Posts: 6,010
Joined: Aug 13 2006
Gold: 2,001.67
Jan 22 2008 04:45pm
Quote (edujackass @ Tue, 22 Jan 2008, 22:44)
die neemt het nog serieus ook. focken hell
/facepalm.


hehe jij zei duurder biggrin.gif
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 22 2008 04:49pm
Quote (NL-JOERI @ Wed, 23 Jan 2008, 00:18)


Nokia N70 sad.gif blijft wel een goede telefoon, na anderhalf jaar doet alles het nog prima.
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 22 2008 05:35pm
samsung sgh e250 hier




Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 23 2008 12:40am
Quote (NL-JOERI @ Tue, 22 Jan 2008, 23:18)


same
Member
Posts: 5,812
Joined: Nov 16 2005
Gold: 3.00
Jan 23 2008 03:47am
Quote (ben6660 @ Tue, 22 Jan 2008, 23:34)
heb ik al gehad was in een week kapot aan het schermpje lol (zat in broekzak terwijl het gebeurt moest zijn)


Hoe heb je da dan voor mekaar gekregen? ohmy.gif na een week al O_o


Quote (edujackass @ Tue, 22 Jan 2008, 23:38)
maar de mijne is
nog duurder
waardoor ik dus het coolst ben jongens.
nokia 6300ftw.
en ga jij alsjeblieft weer heel snel weg. ik weet nog de laatste keer dat je hier kwam aankruipen.


Wat maakt het nou uit dat ie duurder is... heeft niks met cool zijn te maken.. (maybe ben jij dan beetje oppervlakkig als jij zo denkt...)

Het is gewoon wat je zelf liever wil.

Nokia 6300 is ook een leuke telefoon, maar ik heb liever de N82, daarom heb ik die ook besteld..

En ik kan zelf beslissen of ik hier wel of niet rond hang, heb ik jou niet voor nodig om die keus te maken.


Quote (triple_han @ Tue, 22 Jan 2008, 23:49)
Nokia N70 sad.gif blijft wel een goede telefoon, na anderhalf jaar doet alles het nog prima.


ik heb ook de N70 (2jaar oud nu), en heeft flink kuren en daarom dus nieuwe telefoon besteld, omdat mijn N70 het niet lang meer volhoudt

In begin was ik blij met mijn N70 wink.gif

2 jaar geleden was het echt één van de betere telefoons
Member
Posts: 6,044
Joined: Oct 17 2005
Gold: 6,237.00
Jan 23 2008 03:49am
SE w850i

4gb stickje er in en t is meteen een ipod..

Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 23 2008 03:59am
Quote (MinoSo_NL @ Wed, 23 Jan 2008, 11:47)
ik heb ook de N70 (2jaar oud nu), en heeft flink kuren en daarom dus nieuwe telefoon besteld, omdat mijn N70 het niet lang meer volhoudt

In begin was ik blij met mijn N70 wink.gif

2 jaar geleden was het echt één van de betere telefoons

Ooit een firmware update gedaan? Doet wonderen.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev123412Next
Closed New Topic New Poll