d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wie O Wie
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Jan 22 2008 01:48pm
Kheb er ook nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn , wat is het nut ervan? happy.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 22 2008 01:51pm
Quote (Sefran @ Tue, 22 Jan 2008, 21:48)
Kheb er ook nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn , wat is het nut ervan? happy.gif


niks, chatten
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 22 2008 02:18pm
Srry maar wat is een Habbo ?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 22 2008 02:22pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jan 22 2008, 07:44pm)
wie heeft voor mij als lieve jongen gekozen wtf? wink.gif

ik heb geen habbo wat is dat?


lieg niet.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 22 2008 02:50pm
habbo is voor kindjes van 13 die net naar hogeschool gaan met hun nieuwe prepaid telefoon en dan lekker meubels gaan shoppen en dan bluffen met hun matties.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 22 2008 03:56pm
Quote (Hellskin @ Tue, 22 Jan 2008, 21:22)
lieg niet.


ik heb geen habbo

maaar !!!

ik heb laatst mijn nickname gegoogled en ben er wel achter gekomen dat ieman dmijn nickname heeft gebruikt voor een of andere rare site..

ik denk dat dat een grap van iemand is maar weet niet wie..
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 22 2008 04:05pm
ik heb er een, jaren gelden gespeeld doe er niets mee
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 22 2008 04:39pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 22 Jan 2008, 22:56)
ik heb geen habbo

maaar !!!

ik heb laatst mijn nickname gegoogled en ben er wel achter gekomen dat ieman dmijn nickname heeft gebruikt voor een of andere rare site..

ik denk dat dat een grap van iemand is maar weet niet wie..

Ja, natuurlijk.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jan 22 2008 04:44pm
Quote (�?NNI @ Tue, Jan 22 2008, 10:39pm)
Ja, natuurlijk.


ik geloof er ook moeilijk weinig van.


toen hij zei, ik was het niet. nou dat zou nog kunnen

maar nudat hij aankomt met dat iemand een grap uitgehaald heb. nee dat kan niet.

hij liegt gewoon
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 23 2008 12:47am
Quote (Hellskin @ Tue, 22 Jan 2008, 23:44)
ik geloof er ook moeilijk weinig van.


toen hij zei, ik was het niet. nou dat zou nog kunnen

maar nudat hij aankomt met dat iemand een grap uitgehaald heb. nee dat kan niet.

hij liegt gewoon


tis niet van mij..

ik googelde mijn naam voor een hacker site waar ik eens lid van was
en toen zag ik die crap ook..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll