d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zomervakantie 2008!
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Jan 22 2008 11:49am
Quote (triple_han @ Tue, 22 Jan 2008, 17:37)
Vorig jaar geweest, erg tof!
Hip, appartement?
En veel sex gehad? biggrin.gif

Hoorde dat er echt alleen maar jongeren (die op seks uit)zijn.


@ Tom: Hah, ja. Boeiend. =D

Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 22 2008 11:51am
dus daarom gaat dogystyle erheen om te ''doggystylen''? biggrin.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 22 2008 11:52am
Me vakantie begint pas over paar maanden met :

Pinkpop gehele weekend
In de Zomer 19dagen naar New York ,en laatste 6dagen naar Florida.
Lowlands

En maby nog wat andere Festivals maarjah geld raakt ook is op
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Jan 22 2008 11:52am
Quote (edujackass @ Tue, 22 Jan 2008, 18:51)
dus daarom gaat dogystyle erheen om te ''doggystylen''? biggrin.gif
Nee, niet daarom.



Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 22 2008 11:54am
Quote (edujackass @ Tue, 22 Jan 2008, 18:51)
dus daarom gaat dogystyle erheen om te ''doggystylen''? biggrin.gif


krijg je ideeen?
mss iets voor jouw
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 22 2008 11:58am
heahea idd XD
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 23 2008 09:22am
Quote (Doggy-Style @ Tue, 22 Jan 2008, 19:49)
Hip, appartement?
En veel sex gehad? biggrin.gif

Hoorde dat er echt alleen maar jongeren (die op seks uit)zijn.


@ Tom: Hah, ja. Boeiend. =D


Appartement Lotus. Heel Blanes is Nederlands en bijna alleen maar jongeren, dus dat andere verzin je er maar bij wink.gif
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Jan 23 2008 09:24am
Quote (triple_han @ Wed, 23 Jan 2008, 16:22)
Appartement Lotus. Heel Blanes is Nederlands en bijna alleen maar jongeren, dus dat andere verzin je er maar bij wink.gif
Ha! biggrin.gif

Daar ga ik ook heen. We gaan in een 4-persoonskamer en een 5-persoonskamer.

Beetje relaxt appartement?

Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Jan 23 2008 09:29am
Quote (Doggy-Style @ Wed, 23 Jan 2008, 17:24)
Ha! biggrin.gif

Daar ga ik ook heen. We gaan in een 4-persoonskamer en een 5-persoonskamer.

Beetje relaxt appartement?


Hm dat hadden wij ook! 4-persoonskamer is vrij kut, want 2 personen moeten dan gewoon in de huiskamer slapen, zorg dus dat je de slaapkamer verovert tongue.gif

Appartement was relaxt, wel oppassen voor de nachtwaker, dus als je van het uitgaan terugkomt niet te hard schreeuwen. De locatie is ook ideaal, vlak bij de "Appie Heijn" (winkeltje met alleen maar Nederlandse producten), dicht bij zee en dicht bij de mooiste uitgaansgelegenheden.
We hadden alleen wat problemen met deurklinken, maar voor de rest was het in orde wink.gif
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 23 2008 01:55pm
Quote (tenshinhan @ Tue, 22 Jan 2008, 19:52)
Me vakantie begint pas over paar maanden met :

Pinkpop gehele weekend
In de Zomer 19dagen naar New York ,en laatste 6dagen naar Florida.
Lowlands

En maby nog wat andere Festivals maarjah geld raakt ook is op



Edit : Me zus wilt samen met mij me vriendin me broertje haar vriend (me zwager) naar Eurodisney . (ik zelf wil eigelijk niet kost 400+ euro vor een weekend WTF) beetje duur of niet tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll