Quote (Doggy-Style @ Wed, 23 Jan 2008, 17:24)
Ha!

Daar ga ik ook heen. We gaan in een 4-persoonskamer en een 5-persoonskamer.
Beetje relaxt appartement?
Hm dat hadden wij ook! 4-persoonskamer is vrij kut, want 2 personen moeten dan gewoon in de huiskamer slapen, zorg dus dat je de slaapkamer verovert

Appartement was relaxt, wel oppassen voor de nachtwaker, dus als je van het uitgaan terugkomt niet te hard schreeuwen. De locatie is ook ideaal, vlak bij de "Appie Heijn" (winkeltje met alleen maar Nederlandse producten), dicht bij zee en dicht bij de mooiste uitgaansgelegenheden.
We hadden alleen wat problemen met deurklinken, maar voor de rest was het in orde