Quote (thomas1441 @ Tue, Jan 22 2008, 03:21pm)
ik zeg dat ik zo weg moet
en ik woon totaal niet in zwolle
wil alleen in de buurt van zwolle zijn om naar Hedon te gaan maja
ik ga
rustig
Blaxtar release party? ^___^ Wilde ik eerst ook heengaan, maar het is podium geworden.
Ik ga vrijdag naar Podium (hardenberg) Sticks/Typhoon/Rico en die dag erop naar Hellendoorn (Sticks/Rico)
Ga daarheen ook dan.
Ik woon dichtbij Zwolle, maar verdiep me niet in Vakantieparken. Sorry =/
Je kan wel een hotel in Zwolle vinden. Of in Ommen, waar ik woon.