d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Peter? > ^_^
Prev12
Closed New Topic New Poll
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 20 2008 11:39am
Quote (edujackass @ Sun, Jan 20 2008, 05:15pm)
waarom heeft dit topic 2 pages maar krijg ik gewoon page 1 te zien als ik 2 click?

en wuben_nm was peter trouwes helemaal niet, dat was me m8.


idd heb ik ook

vaagheid
Member
Posts: 1,741
Joined: Mar 14 2006
Gold: 0.00
Jan 20 2008 01:55pm
wie is peter?
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 20 2008 03:14pm
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 20 2008 04:21pm
Quote (Sorceking @ Sun, Jan 20 2008, 07:55pm)
wie is peter?
Random.

Stop gewoon met Peter te loseren, wat heeft het nou voor nut als die zich toch niet misdraagt? =/

Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll