☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
>
Poll > Zien Jullie Badboy Liever Vertrekken?
Prev
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 518
Replies: 25
Track Topic
Guests cannot view or vote in polls. Please
register
or
login
.
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#11
Jan 20 2008 07:33am
Voor alle duidelijkheid: het gaat om deze jongen:
Met reacties als:
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jan 2008, 22:19)
wie de fuck noem jij kneusje
als je voor me stond irl had je nu al 12 kleuren scheit in je broek kutkind.
Falkerakatim
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
4,132.00
#12
Jan 20 2008 07:33am
Quote (??NNI @ Sun, Jan 20 2008, 01:33pm)
Voor alle duidelijkheid: het gaat om deze jongen:
Met reacties als:
mooie gsm .. hoeveel heeft die gekost?
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#13
Jan 20 2008 07:33am
Quote (gehawk @ Sun, Jan 20 2008, 02:32pm)
gelukkig denken daar 9 andere ratten daar anders over
Je doet me denken aan psychiatrische patiënten met borderline...
Falkerakatim
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold
:
4,132.00
#14
Jan 20 2008 07:35am
Quote (gehawk @ Sun, Jan 20 2008, 01:32pm)
gelukkig denken daar 9 andere ratten daar anders over
zoals ik al zei .. leer eerst nederlands .. die zin slaat echt nergens op, gramaticaal onjuist...
gehawk
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#15
Jan 20 2008 07:35am
Quote (�?NNI @ Sun, Jan 20 2008, 01:33pm)
Voor alle duidelijkheid: het gaat om deze jongen:
Met reacties als:
gadverdamme
echt walgelijk
Kanni
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold
:
0.00
#16
Jan 20 2008 07:37am
Quote (Falkerakatim @ Sun, 20 Jan 2008, 14:35)
zoals ik al zei .. leer eerst nederlands .. die zin slaat echt nergens op, gramaticaal onjuist...
Oh, ironie.
mUMmY-
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold
:
28.70
#17
Jan 20 2008 07:39am
Stop eens met die foto's. Ik geloof niet dat er mensen zijn die het prettig vinden deze te zien. :-)
Wel een leuke mobiel trouwens =)
gehawk
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold
:
0.00
Warn: 100%
#18
Jan 20 2008 07:39am
Quote (mUMmY- @ Sun, Jan 20 2008, 01:39pm)
Stop eens met die foto's. Ik geloof niet dat er mensen zijn die het prettig vinden deze te zien. :-)
Wel een leuke mobiel trouwens =)
Niet prettig? stem dan op de poll
mUMmY-
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold
:
28.70
#19
Jan 20 2008 07:40am
Quote (gehawk @ Sun, 20 Jan 2008, 14:39)
Niet prettig? stem dan op de poll
Nee. Het feit dat hij hier blijft hoeft niet te betekenen dat z'n foto hier telkens gepost wordt. Niet door zijn schuld in elk geval. Ik zie jou liever weggaan.
ImFromHolland
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold
:
0.00
#20
Jan 20 2008 07:43am
Anders hou je eens op met nieuwe topics aan te maken, misdracht.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact