d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Zien Jullie Badboy Liever Vertrekken?
Prev123Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 20 2008 07:33am
Voor alle duidelijkheid: het gaat om deze jongen:



Met reacties als:
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jan 2008, 22:19)
wie de fuck noem jij kneusje

als je voor me stond irl had je nu al 12 kleuren scheit in je broek kutkind.

Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 20 2008 07:33am
Quote (??NNI @ Sun, Jan 20 2008, 01:33pm)
Voor alle duidelijkheid: het gaat om deze jongen:


Met reacties als:


mooie gsm .. hoeveel heeft die gekost?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 20 2008 07:33am
Quote (gehawk @ Sun, Jan 20 2008, 02:32pm)
gelukkig denken daar 9 andere ratten daar anders over


Je doet me denken aan psychiatrische patiënten met borderline...
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 20 2008 07:35am
Quote (gehawk @ Sun, Jan 20 2008, 01:32pm)
gelukkig denken daar 9 andere ratten daar anders over


zoals ik al zei .. leer eerst nederlands .. die zin slaat echt nergens op, gramaticaal onjuist...
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 20 2008 07:35am
Quote (�?NNI @ Sun, Jan 20 2008, 01:33pm)
Voor alle duidelijkheid: het gaat om deze jongen:



Met reacties als:


gadverdamme

echt walgelijk
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 20 2008 07:37am
Quote (Falkerakatim @ Sun, 20 Jan 2008, 14:35)
zoals ik al zei .. leer eerst nederlands .. die zin slaat echt nergens op, gramaticaal onjuist...

Oh, ironie.
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 20 2008 07:39am
Stop eens met die foto's. Ik geloof niet dat er mensen zijn die het prettig vinden deze te zien. :-)

Wel een leuke mobiel trouwens =)
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 20 2008 07:39am
Quote (mUMmY- @ Sun, Jan 20 2008, 01:39pm)
Stop eens met die foto's. Ik geloof niet dat er mensen zijn die het prettig vinden deze te zien. :-)

Wel een leuke mobiel trouwens =)


Niet prettig? stem dan op de poll
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Jan 20 2008 07:40am
Quote (gehawk @ Sun, 20 Jan 2008, 14:39)
Niet prettig? stem dan op de poll


Nee. Het feit dat hij hier blijft hoeft niet te betekenen dat z'n foto hier telkens gepost wordt. Niet door zijn schuld in elk geval. Ik zie jou liever weggaan.
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 20 2008 07:43am
Anders hou je eens op met nieuwe topics aan te maken, misdracht.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Closed New Topic New Poll