Quote (gehawk @ Sun, Jan 20 2008, 01:33pm)
Ik heb 4 fans XD
willen jullie je bekend maken lol
dit had ik niet verwacht
die 4 "fans" zijn net als jij mensen die geen nederlands begrijpen en dus waarschijnlijk verkeerd gestemt hebben uit onwetendheid
en als ze toch nederlands kunnen is het waarschijnlijk gewoon uit medelijden:)