d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wie Van Jullie Ziet Mij Liever Gaan?
Prev12
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 20 2008 07:37am
Quote (gehawk @ Sun, Jan 20 2008, 01:33pm)
Ik heb 4 fans XD

willen jullie je bekend maken lol

dit had ik niet verwacht


die 4 "fans" zijn net als jij mensen die geen nederlands begrijpen en dus waarschijnlijk verkeerd gestemt hebben uit onwetendheid
en als ze toch nederlands kunnen is het waarschijnlijk gewoon uit medelijden:)
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 20 2008 07:42am
wat een kut forum is dit..

mensen doen netalsof het hun terrein is ofzo

ik heb nee gekozen btw.

iedereen die normaal kan doen mag van mij blijven

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 20 2008 07:52am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll