Quote (Tha_Axid @ Sun, Jan 20 2008, 12:17pm)
dat had ik ook, kmoes ook voor bijna elk vak een PO maken, khad alleen geen duits want ik deed NT en had alleen engels nederlands en frans.
duits is leuker, nog kut, maar ik was er nog slechter in dan in frans
Ik doe CM
Maar ik heb dan ook geen Aardrijkskunde, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Informatica, Muziek, Filosofie
Ik heb Frans 1,2 en Duits 1,2 + Beeldende vorming en dan nog al de standaard vakken
Wiskunde A1 en Economie 1

(nog steeds moeilijk voor mij)