d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Iso: Een Leven
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 20 2008 04:34am
Quote (JWT @ Sun, 20 Jan 2008, 11:27)
Dat is veranderd hoor.

Ik heb nu vrijstelling voor een aantal vakken en kom nog op de 27-30 (keer 50 minuten) per week.
Ben regelmatig 5 uur thuis.


dat was vorig jaar nog.
en dan nog in de les hoefde ik ook niks uit te voeren
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 20 2008 06:09am
Quote (JWT @ Sun, Jan 20 2008, 10:27am)
Dat is veranderd hoor.

Ik heb nu vrijstelling voor een aantal vakken en kom nog op de 27-30 (keer 50 minuten) per week.
Ben regelmatig 5 uur thuis.


idd

allemaal onnuttige dingen

Frans luisterdosier
Frans leesdossier
Frans literatuurdossier

Duits luisterdossier
Duits leesdossier
Duits literatuur dossier

Engels leesdossier
Engels luisterdossier
Engels literatuurdossier

en dan nog letterkunde weer een kutdossier

en dit is alleen nodig om deel te mogen nemen aan zon landelijke cito luistertoets ofzo.. die je eventueel nog kan verneuken..

edit: oja een nederlands schrijfdossier icon_pointr.gif 5 betogen om deel te mogen nemen aan het betoog schrijven in de toetsweek :/

This post was edited by Jheronymus on Jan 20 2008 06:10am
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 20 2008 06:17am
Quote (Jheronymus @ Sun, 20 Jan 2008, 13:09)
idd

allemaal onnuttige dingen

Frans luisterdosier
Frans leesdossier
Frans literatuurdossier

Duits luisterdossier
Duits leesdossier
Duits literatuur dossier

Engels leesdossier
Engels luisterdossier
Engels literatuurdossier

en dan nog letterkunde weer een kutdossier

en dit is alleen nodig om deel te mogen nemen aan zon landelijke cito luistertoets ofzo.. die je eventueel nog kan verneuken..

edit: oja een nederlands schrijfdossier > 5 betogen om deel te mogen nemen aan het betoog schrijven in de toetsweek :/


dat had ik ook, kmoes ook voor bijna elk vak een PO maken, khad alleen geen duits want ik deed NT en had alleen engels nederlands en frans.
duits is leuker, nog kut, maar ik was er nog slechter in dan in frans
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 20 2008 06:47am
Quote (Tha_Axid @ Sun, Jan 20 2008, 12:17pm)
dat had ik ook, kmoes ook voor bijna elk vak een PO maken, khad alleen geen duits want ik deed NT en had alleen engels nederlands en frans.
duits is leuker, nog kut, maar ik was er nog slechter in dan in frans


Ik doe CM

Maar ik heb dan ook geen Aardrijkskunde, Natuurkunde, Scheikunde, Biologie, Informatica, Muziek, Filosofie

Ik heb Frans 1,2 en Duits 1,2 + Beeldende vorming en dan nog al de standaard vakken

Wiskunde A1 en Economie 1 tongue.gif (nog steeds moeilijk voor mij)
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 20 2008 07:16am
Janken over school is erg makkelijk, maar het helpt je niet.
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 20 2008 09:22am
Quote (�?NNI @ Sun, Jan 20 2008, 01:16pm)
Janken over school is erg makkelijk, maar het helpt je niet.


Wat helpt wel? leraren omkopen?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 20 2008 09:24am
Quote (Jheronymus @ Sun, 20 Jan 2008, 16:22)
Wat helpt wel? leraren omkopen?


je best doen
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 20 2008 09:30am
Quote (Jheronymus @ Sun, 20 Jan 2008, 01:36)

Zal ik mijzelf ophangen?


do it faggot.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 20 2008 09:31am
Quote (Jheronymus @ Sun, 20 Jan 2008, 16:22)
Wat helpt wel? leraren omkopen?

Studeren, zodat je er snel vanaf bent. Of stoppen met school en gaan werken, maar dat is geen aanrader.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll