d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Bijna
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jan 19 2008 10:53am
+6000
Die's voor straks.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jan 19 2008 11:00am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 19 Jan 2008, 17:40)
Tering, jij bent mogelijk nog triester dan Badboy.


Laten we hem BiBoy gaan noemen
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 19 2008 11:06am
Quote (WemyNM @ Sat, 19 Jan 2008, 19:00)
Laten we hem BiBoy gaan noemen


Haha. DIE KLEINE WOORDGRAPJES ZIJN ZO LEUK HE.
Member
Posts: 4,750
Joined: Aug 11 2007
Gold: 11,155.00
Jan 19 2008 11:19am
En nog een stap dichter bij closure van nederlands forum. dry.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 19 2008 11:22am
Quote (tenshinhan @ Sat, 19 Jan 2008, 18:33)
!!!!


ze zouden je moeten oplsuiten
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 19 2008 11:24am
DUBBEL B IS DE SHIZZLE YO
Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 19 2008 11:26am
Quote (Sefran @ Sat, Jan 19 2008, 05:19pm)
En nog een stap dichter bij closure van nederlands forum.  dry.gif


Wow, deze post heeft ons gered van de ondergang, goeie bijdrage man!!!

Geef je nou echt om dit forum, of wou je ons even laten weten hoe je erover denkt? =O
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll