Quote (Sefran @ Sat, Jan 19 2008, 05:19pm)
En nog een stap dichter bij closure van nederlands forum.

Wow, deze post heeft ons gered van de ondergang, goeie bijdrage man!!!
Geef je nou echt om dit forum, of wou je ons even laten weten hoe je erover denkt? =O