d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > En Op De Zevende Dag... > Zei Eduard Dat Het Goed Was!
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 557
Joined: Jun 8 2006
Gold: 154.40
Jan 18 2008 07:01pm
Quote (nm3 @ Sat, Jan 19 2008, 01:00am)
hoi

Hallo mede-nachtbraker.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 18 2008 07:03pm
Quote (Roflol @ Sat, 19 Jan 2008, 02:00)
Met mijn vocabulaire is niets mis. Ontwikkeld is met een D trouwens.


ja het is al laat tongue.gif en ik vermoede al dat je me erop zou gaan wijzen
Member
Posts: 557
Joined: Jun 8 2006
Gold: 154.40
Jan 18 2008 07:05pm
Quote (CpTJenJen @ Sat, Jan 19 2008, 01:03am)
ja het is al laat tongue.gif en ik vermoede al dat je me erop zou gaan wijzen


Ik kan ook katten smile.gif

Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2008 07:06pm
Quote (CpTJenJen @ Sat, Jan 19 2008, 01:03am)
ja het is al laat tongue.gif en ik vermoede al dat je me erop zou gaan wijzen


Uhum? =D

Quote
Het is eigenlijk erger dat er op zulke reacties gereageerd wordt. Olie - Vuur zegmaar.


Ik wacht nog steeds.
Member
Posts: 557
Joined: Jun 8 2006
Gold: 154.40
Jan 18 2008 07:06pm
Quote (ImFromHolland @ Sat, Jan 19 2008, 01:06am)
Ik wacht nog steeds.


Quote (Roflol @ Sat, Jan 19 2008, 12:59am)
Verklaring van mijn uitspraak?

Users met een hoog adolescentie gehalte hou je op elk forum, 'tis maar hoe je er mee omgaat.

Banned
Posts: 97
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Jan 18 2008 07:08pm
ja het is al laat tongue.gif

Ik las er straal overheen. Al die breezers ook!
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 18 2008 07:09pm
Quote (Roflol @ Sat, Jan 19 2008, 12:53am)
Ik ben ik, net zoals jij jij bent. Vreemd iets, dat individualiteit ding.


Same here wink.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 07:11pm
de dag dat Eduard zijn naam

IN MAAR LIEFST 6 TOPICS TITLES/DESCRIPTIONS VEMELD STOND.
Member
Posts: 557
Joined: Jun 8 2006
Gold: 154.40
Jan 18 2008 07:11pm
Quote (ImFromHolland @ Sat, Jan 19 2008, 01:08am)
ja het is al laat tongue.gif

Ik las er straal overheen. Al die breezers ook!


Whehe. Ik dacht dat breezers er voor de losbandige dames waren.
Banned
Posts: 47
Joined: Jan 18 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jan 18 2008 07:12pm
Quote (edujackass @ Sat, Jan 19 2008, 01:11am)
de dag dat Eduard zijn naam

IN MAAR LIEFST 6 TOPICS TITLES/DESCRIPTIONS VEMELD STOND.


Gefeliciteerd Kerel!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll