Quote (Jheronymus @ Sat, Jan 19 2008, 02:36pm)
Is belgisch voor goed
Even inburgeren he.. dit forum wordt dalijk gedomineerd door kanker belgen
hi multi

waarom gebruik jij trouwens voor zo een zinnen het woord kanker... je weet nog niet eens wat dat betekend kindje...
ga ergens anders belachelijk doen, maarja.... maandag is het weer school voor kindjes zoals jij ... het leven kan soms mooi zijn ...