d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dit Komt Uit Me Messages Box > Van Die Fromholland
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2008 06:10pm
wss zijn het weer buitelandse mods die geen nederlands spreken. gebeurt wel vaker.
@ peter sgoedt.

edit/ ik heb je nog steeds in me lijst maar je staat offline sleep.gif

This post was edited by edujackass on Jan 18 2008 06:11pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll