d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Waar Is Onze Stoere Chick Gebleven? > Ya
Prev123411Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:16pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Jan 17 2008, 06:15pm)
Zegt degene die over zijn aftrekkunsten zit te praten op een internetforum..


Dat is toch normaal?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 17 2008 12:17pm
Quote (gehawk @ Thu, 17 Jan 2008, 18:16)
Dat is toch normaal?


Lijst der weggepesten ook.

STAY THE FUCK OUT OF OUR CULT. JWT.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 17 2008 12:19pm
het getreden van de groep van de insiders der insiders is meer waard dan een TT
Member
Posts: 21,293
Joined: Nov 12 2005
Gold: 326.73
Jan 17 2008 12:20pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 17 Jan 2008, 20:19)
het getreden van de groep van de insiders der insiders is meer waard dan een TT


uglystupid1.gif
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 17 2008 12:24pm
Quote (tenshinhan @ Thu, 17 Jan 2008, 18:20)
uglystupid1.gif


Weer iemand die baalt dat hij er niet in is gekomen. Ik zou ook boos zijn!
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:26pm
Dit is de eerste keer dat ik de woorden 'lijst der weggepesten' in de mond neem.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 17 2008 12:27pm
Quote (Xepo @ Thu, 17 Jan 2008, 19:26)
Dit is de eerste keer dat ik de woorden 'lijst der weggepesten' in de mond neem.


srry dan was het iemand anders, weet niet meer wie, wuben of zo zal ook wel niet.
mja ik zie al wel dat er veel mensen jaloers zijn, heel begrijpelijk
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jan 17 2008 12:28pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 17 Jan 2008, 18:27)
srry dan was het iemand anders, weet niet meer wie, wuben of zo zal ook wel niet.
mja ik zie al wel dat er veel mensen jaloers zijn, heel begrijpelijk


Han en Kanni houden die lijst bij, volgens mij..
Member
Posts: 600
Joined: Apr 22 2005
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:30pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Jan 17 2008, 06:28pm)
Han en Kanni houden die lijst bij, volgens mij..


Mag ik ook in de lijst?
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 17 2008 12:30pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, 17 Jan 2008, 19:27)
srry dan was het iemand anders, weet niet meer wie, wuben of zo zal ook wel niet.
mja ik zie al wel dat er veel mensen jaloers zijn, heel begrijpelijk
None taken, uiteraard.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev123411Next
Closed New Topic New Poll