d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Ben Ik Toch Stout..
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 12 2008 02:41pm
ter waarde van 300k Fg? omg
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 12 2008 02:46pm
Quote (Akiraprise @ Sat, Jan 12 2008, 08:41pm)
ter waarde van 300k Fg? omg


kewbie hield items bij voor heel intrasiege
hij is de guild leader wink.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jan 12 2008 03:35pm
wrm spam je dit hier sad.gif het nederlands forum gaat echt down zo....
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 12 2008 04:23pm
Quote (Zompy @ Sat, Jan 12 2008, 09:35pm)
wrm spam je dit hier sad.gif het nederlands forum gaat echt down zo....


Door jouw nutteloze reacties ook
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 12 2008 04:37pm
Quote (stefan_FFH @ Sat, Jan 12 2008, 09:35pm)
btw
ik heb wel= een topic gemaakt
om te kijken of die goonzo acc een multie was
mods hebben helaas niet gekeken
ik kan de link zoeken ^^


meen je dat nu? :c
Member
Posts: 12,234
Joined: Feb 12 2006
Gold: 20.75
Jan 12 2008 07:13pm
Quote (mrs.piggy @ Sat, 12 Jan 2008, 22:37)
meen je dat nu? :c


ik gok van wel roze biggetje smile.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 13 2008 04:21am
Quote (mrs.piggy @ Sat, Jan 12 2008, 11:37pm)
meen je dat nu? :c


Hij post ook in general help biggrin.gif
Member
Posts: 10,113
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Jan 13 2008 05:21am
'k wist niet dat die zo zielig was
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jan 13 2008 07:30am
Quote (stefan_FFH @ Sat, 12 Jan 2008, 21:46)
kewbie hield items bij voor heel intrasiege
hij is de guild leader wink.gif


Ons forum is ook gehackt. sad.gif

EDIT: onze guild heeft een aantal hele goeie slashers en een paar van de beste items die er atm zijn.

Mart

This post was edited by Baklap on Jan 13 2008 07:31am
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 13 2008 07:33am
ik dacht al er zijn oppeens 2 nieuwe egt mongole mensen in dutch forums.. maar dat is er dus 1.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll